پوستر یادمان چهلمین سال دفاع مقدس در رشت رونمایی شد

همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس پوستر یادمان چهلمین سال دفاع مقدس امروز در رشت رونمایی شد.

پوستر یادمان چهلمین سال دفاع مقدس در رشت رونمایی شد

به گزارش ۸دی،همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس پوستر یادمان چهلمین سال دفاع مقدس امروز در منزل پیشکسوت جهاد و حماسه «حاج جوشن» رونمایی شد.

در حاشیه این مراسم «فیروز فاضلی» با بیان اینکه ابزارهای هنری مهمترین راه حفظ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس هستند، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، روحیه جهاد و از خودگذشتگی را وظیفه همگان به‌ویژه هنرمندان با بهره‌گیری از اابزار هنر عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه امسال به دلیل شرایط کشور به‌لحاظ شیوع کرونا برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به‌گونه‌ای دیگر و با خلاقیت و نوآوری همراه است گفت: برگزاری شب‌های خاطره در هفت مسجد بزرگ گیلان، همایش تجلیل از نویسندگان برجسته ادبیات پایداری، رونمایی از دیوارنگاره سه بعدی «نسیم ظفر»، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر ۴۰ سال مقاومت از برنامه‌های گرامیداشت این ایام است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام شهرستان‌های استان نیز برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌‌کنند گفت: تمام آرامش و امنیت امروز خود را مدیون شهدا هستیم و باید آرمان‌های شهدا را حفظ و مسیر آنان را ادامه دهیم.

فاضلی با تصریح اینکه ابزار هنر بهترین روش ترویج تفکر دفاع مقدس در جامعه است از هنرمندان خواست تا با خلق آثار فاخر هنری با موضوع دفاع مقدس همدل و همراه در این مسیر گام بردارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه