دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت:

ارسال ۹۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره/ یکی از سنگرهای کلیدی جهان سینما است

دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اشاره به ارسال ۹هزار اثر به دبیرخانه شانزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت، گفت: این آثار از ۱۳۲ کشور دنیا ارسال شده که نسبت به سال های قبل رشد ۵برابری داشته است.

ارسال ۹۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره/ یکی از سنگرهای کلیدی جهان سینما است

به گزارش ۸دی،“مهدی عظیمی میرآبادی” دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در اختتامیه  جشنواره استانی فیلم مقاومت در تالار مرکزی رشت با اشاره به وظایف هنرمندان ایران اسلامی به فرمایشات امام راحل (ره) که فرمودند “اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد”، اشاره کرد و افزود: اسلام قطعا سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و یکی از سنگرهای کلیدی جهان بدون تردید سینما است.

دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با بیان اینکه باید سنگر کلیدی سینمای جهان را فتح کنیم، ادامه داد: افتخار می کنم بعنوان خدمتگزار شانزدهمین جشنواره بین المللی مقاومت در استان گیلان هستم.

عظیمی میرآبادی با تقدیر و تشکر از حضار و فرمانده سپاه قدس گیلان و دیگر مسئولان استان که تلاش کردند این جشنواره برگزار شود، گفت: به هنرمندان گیلان خسته نباشید می گویم، شانزدهمین جشنواره به شکل بسیار عجیب و غیر قابل انتظار با موجی از آثار روبرو شده است.

وی با اشاره به ارسال ۹هزار اثر به دبیرخانه شانزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت، گفت: این آثار از ۱۳۲ کشور دنیا ارسال شده که نسبت به سال های قبل رشد ۵برابری داشته است.

دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت تصریح کرد: یک بخشی از این آثار مربوط به هنرمندان فیلمساز بسیجی است که حدود ۲هزار و ۷۰۰ اثر در استان ها ارسال شده که بخشی از این تعداد مربوط به استان گیلان بوده است.

وی بیان کرد: معنویاتی در این جشنواره اتفاق افتاد و هر کدام انگیزه ای جدید برای ما ایجاد کرد، از نذر شهدا گرفته تا احساس روح بلند شهید حاج قاسم سلیمانی در جشنواره که بسیار ذی قیمت بوده و هست.

عظیمی میرآبادی ادامه داد: سینما هزینه بر است و به دلیل روش های غلط انجام گرفته حتی در تهران هم که به نظر همه چیز بهتر از شهرستان هاست با افراد برجسته ای روبرو هستیم که سالهاست کار نکرده اند، این در حالی است که این هنرمندان می توانستند اهداف انقلاب را در فیلم های خود بیان کنند اما خیلی از آنها در زندگی عادی خود مشکل دارند.

وی خطاب به فرمانده سپاه قدس گیلان، گفت: پیشنهاد می کنم جزء طرح ها و ایده های سال آینده سپاه و مسئولان استان باشد که هنرمندان گیلانی بتوانند برای تعدادی از این موارد و موضوعاتی که عنوان کردید، فیلم بسازند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه