انتخاب شهردار رشت دوشنبه هفته آینده/ حال رشت خوب نیست

جلسه انتخاب شهردار جدید رشت با موافقت اعضای شورای این شهر هفته آینده دوشنبه برگزار می شود.

انتخاب شهردار رشت دوشنبه هفته آینده/ حال رشت خوب نیست

به گزارش ۸دی،شامگاه چهارشنبه یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت در دفتر این شورا برگزار شد.

رئیس شورای شهر رشت در این جلسه با اشاره به موضوع انتخاب شهردار برای این شهر، اظهار کرد: ماه‌های کمی تا پایان عمر شورای پنجم باقی مانده لذا باید در انتخاب شهردار دقت بیشتری داشته باشیم.

احمد رمضانپور با بیان اینکه اقدامات در زمینه ارائه خدمات و توسعه شهر رشت انجام شده اما کافی نیست، افزود: باید با یک انتخاب درست جبران مافات شود.

وی در ادامه به برخی شاخص‌ها در انتخاب شهردار رشت اشاره کرد و گفت: شهردار بعدی رشت باید فردی با مدیریت و کار اجرایی قوی و سابقه مدیریت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باشد.

رئیس شورای شهر رشت تأکید کرد: وجود منفعت طلبی، باند بازی و بازی سیاسی مانع توسعه و رشد شهر رشت می‌شود ما امروز نیازمند همدلی و وحدت هستیم.

هیچ کس حق ندارد اعضای شورا را برای انتخاب شهردار تحت فشار قرار دهد

در ادامه این جلسه بهراد ذاکری یکی از اعضای شورای شهر رشت با بیان اینکه این شورا در انتخاب شهردار خوب عمل نکرده است، اظهار کرد: اعضای شورای شهر رشت با مشاهده عملکرد شهردار سابق از انتخاب خود پشیمان شدند.

وی با تأکید بر ضرورت دقت و توجه اعضای شورا در انتخاب شهردار جدید، گفت: هیچکس از بیرون شورا حق ندارد برای انتخاب شهردار اعضا را تحت فشار قرار دهد.

ذاکری با بیان اینکه فرصت دوباره ای وجود ندارد و حال شهر رشت خوب نیست، تصریح کرد: نباید به شرط دوستی شهردار انتخاب شود اگر این روند ادامه پیدا کند استعفا می‌دهم و از گفتن حقیقت ترسی ندارم.

گفتنی است با پیشنهاد چند نفر به عنوان شهردار رشت اعضای با برگزاری جلسه فوق العاده برای انتخاب شهردار در شهر دوشنبه موافقت کردند.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه