فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

اجرای طرح پیشگیری و مقابله با زمین‌خواری در گیلان/ آزادسازی ۴۴ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی

فرمانده انتظامی گیلان از اجرای مرحله اول طرح پیشگیری و مقابله با زمین‌خواری و آزادسازی ۴۴ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی با همکاری منابع طبیعی در سطح استان خبر داد.

اجرای طرح پیشگیری و مقابله با زمین‌خواری در گیلان/ آزادسازی ۴۴ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی

به گزارش ۸دی،سردار “عزیزاله ملکی” در این خصوص اظهار داشت: به منظور پیشگیری و مقابله با زمین‌خواری، طرح استانی و عملیاتی پیشگیری و مقابله با این پدیده به مدت ۳ روز در گیلان به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: کارآگاهان مبارزه با جرائم اقتصادی با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و همکاری ادارات منابع طبیعی شهرستان‌ها، افرادی را که به صورت غیرمجاز اراضی ملی و جنگلی را تصرف کرده بودند، شناسایی و ۲۵ متهم را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به این که در این طرح ۴۴ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی رفع تصرف شد تصریح کرد: پلیس همچنان طرح‌های عملیاتی مقابله با زمین‌خواری را در فواصل زمانی مختلف سال دنبال می‌کند تا تصرف و دست‌اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی از بین برود.
سردار ملکی اضافه کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و اراضی نیز پس از رفع تصرف به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرهای هدف طرح تحویل شد.
فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با بیان اینکه حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین‌خواری و تعرض به اراضی ملی، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
سلام.خسته نباشید.فومن.روستای کلرم.خ شهیداصغری.خ ایثارگران. کوچه آزادگان.ویلای ورق آبی آجرسفالی.ساکن تهرانم.باکوتاهی دهیاروقت وخریدبخشداروقت وفروش به شخصی که خود راقاضی سروری معرفی کرده .۱۰۰مترزمینم که مدرک دارم دارم بدون کوچکترین اعتنایی به من ودرغیاب من فروخته شده.خواهش میکنم مدارک و مستندات هست جلوی ساخت این ویلا توسط قاضی سروری (اهل تهران) را بگیرید.تانفروخته تلفن آقای سروری۰۹۱۲۶۸۷۵۷۴۳ شاکی شجاع رمضانزاده از اهالی روستای کلرم ساکن تهران
در حاشیه