انقلاب اسلامی و پروژه شمشیر دولبه در فلسطین

حضور دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در تهران به همراه مسایل مطرح شده در دیدارها حکایت از آن دارد که انقلاب اسلامی، درصدد عملیاتی کردن راهبرد جدید شمشیر دولبه در موضوع فلسطین است.

انقلاب اسلامی و پروژه شمشیر دولبه در فلسطین
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خیبر، روزهای پایانی هفته گذشته رمضان عبدالله شلح، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با تعدادی از همراهان، به مدت دو روز در تهران به رایزنی و دیدار با مقامات کشورمان پرداخت که حضور وی به همراه مسایل مطرح شده در دیدارها حکایت از آن دارد که انقلاب اسلامی، درصدد عملیاتی کردن راهبرد جدید شمشیر دولبه در موضوع فلسطین است.
نماینده جریان مقاومت فلسطین در تهران با امام خامنه ای و دکتر سعید جلیلی و چند مقام دیگر کشورمان دیدارهایی داشت که طی آن، ضمن بیان آخرین مسایل از اتفاقات رخ داده در غزه و کرانه باختری، از نزدیک در جریان راهبردهای درنظرگرفته مقامات ارشد انقلاب اسلامی قرار گرفت و البته همزمان، حامل پیام مجاهدان مقاومت فلسطین و دعای هر روزه آنها در نمازها برای سلامتی ولی امر مسلمین به ایشان بود.
در این سوی، امام خامنه ای در دیدارشان با دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین، افق های جدیدی را پیش روی جبهه بزرگ مقاومت باز کرد. ایشان تاکید داشتند که: “اراده‌ی الهی بر این تعلق گرفته است که مساله‌ فلسطین را به دست شما به نتیجه برساند”.
ولی امر مسلمین که پس از بهبودی کامل ناشی از عمل جراحی، با اقتدار همیشگی درباره رژیم کودک‌کش اسراییلی سخن می گفتند، از “نبرد نهایی” خبر دادند که طی آن قرار است تعیین سرنوشت صورت پذیرد.
ایشان در همین راستا از پروژه بزرگ همراهی ساحل غربی فلسطین (کرانه باختری) با باریکه غزه یاد کردند؛ پروژه ای که با تجهیز نظامی مردم آن منطقه و فعالیت پررنگ مقاومت، گام های نخستین آن در جنگ ۵۱ روزه اخیر برداشته شده است و می رود تا با اقدامات تشکیلاتی منسجم و منظم، نمونه ای از آنچه در غزه شکل گرفته، در ساحل غربی فلسطین نیز فعال شود.
این اقدام، به مثابه شمشیر دولبه ای است که در صورت تکرار جنگ افروزی از سوی صهیونیست ها که امام خامنه ای نیز آن را محتمل دانستند، به صورت گازانبری اشغالگران اسراییلی را دچار مخمصه کرده و ورق را برای تعیین سرنوشت در نبرد نهایی به نفع مقاومت رقم بزند.
رمضان عبدالله البته قبل از دیدار با ولی امر مسلمین، با نماینده معظم له در شورایعالی امنیت ملی نیز دیدار داشت.
در این دیدار که بخشی از آن پشت درهای بسته برگزار شد، دکتر سعید جلیلی پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و جبهه بزرگ مقاومت در لبنان و فلسطین را مقدمه شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی دانست.
عضو شورای راهبردی روابط خارجی در لابلای مسایل فلسطین، به موضوع داعش و تکفیری ها نیز اشاره ای کرد و آنان را پیاده نظام آمریکا در منطقه دانست تا نماینده اعزامی جبهه مقاومت پیام مقامات ارشد کشورمان را به برخی اغفال شدگان برساند.
همانانی که با وعده زر و تزویر ارتجاع منطقه، اندک زمانی خود را به دامان دیکتاتورهای وابسته به غرب و آمریکا انداختند و حتی در سوریه برعلیه دولت مقاومت بشار اسد با تکفیری ها همکاری کردند اما در جنگ ۵۱ روزه غزه به این باور رسیدند که تنها حامی واقعی ملت مظلوم فلسطین و جبهه بزرگ مقاومت، انقلاب اسلامی است.
دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با سعید جلیلی، با همین دیدگاه، انقلاب اسلامی را زلزله بزرگ سیاسی قرن دانست که تاثیرات آن در منطقه و جهان ادامه خواهد داشت. او در دیدار با یکی دیگر از مسئولان کشورمان، نوید پیروزی اعلام شده از سوی امام خامنه ای را بسیار بااهمیت دانست و گفت که طبق فرموده ایشان، حتماً پیروزی نزدیک است و شیرینی این سخنان اطمینان قلبی ایجاد می‌کند.
سخن او بیراه نیست؛ واقعیات امروز غرب آسیا، از عراق گرفته تا سوریه و لبنان و فلسطین و این روزها در یمن، همه بیانگر این نکته است که موج بیداری اسلامی که سرچشمه آن انقلاب اسلامی ایران است، به صورت فزاینده ای درحال پیشروی است و در این میان، استکبار و سران دیکتاتور وابسته به غرب، هر از گاهی با تجهیز گروهک های کوچک مانند داعش، تنها درصدد کندنمودن این حرکت بزرگ و به انحراف کشاندن آن هستند؛ اقداماتی که البته ناکام بوده و خواهد ماند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه