فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست با نمایندگان استان عنوان کرد:

لزوم حل ریشه ای مشکلات در مسائلی مانند تغییر کاربری اراضی روستایی/ نمایندگان گیلان در جهت رفع مشکلات مردم در کنار هم باشند

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر شناسایی و لزوم حل ریشه ای مشکلات، گفت: مسائلی مانند تغییر کاربری اراضی روستایی استان در نهایت ختم به وزیر می شود و می بایست از وزیر خواستار پیگیری جدی بود.

لزوم حل ریشه ای مشکلات در مسائلی مانند تغییر کاربری اراضی روستایی/ نمایندگان گیلان در جهت رفع مشکلات مردم در کنار هم باشند

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه مشکلات زمانی حل می شود که همه دلی نه فقط زبانی در کنار هم باشند اظهار کرد: ما هیچ نگاه ویژه ای به نماینده خاصی نداریم و به نمایندگان به چشم منتخبین و دلسوزان مردم نگاه می کنیم.

سردار عبدالله پور از عملکرد نامناسب برخی مسئولین بعنوان عامل شکستن اعتماد مردم‌ یاد کرد و افزود: گاهی به نظر می رسد برخی مدیران خوابند! و هرکس مسئولیت را بر عهده دستگاه نظارتی دیگری می اندازد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر وحدت بین ۱۳ نماینده استان، گفت: نمایندگان باید مراقب باشند و در جهت رفع مشکلات مردم استان در کنار هم باشند.

وی با تأکید بر شناسایی و لزوم حل ریشه ای مشکلات بیان کرد: مسائلی مانند تغییر کاربری اراضی روستایی استان در نهایت ختم به وزیر می شود و می بایست از وزیر خواستار پیگیری جدی بود.

سردار عبدالله پور، خاطرنشان کرد: گیلان دارای منابع و ظرفیت بسیار زیادی است که می بایست پیش از هدر رفت آن از این منابع استفاده کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه