فرمانده سپاه ناحیه آستارا اعلام کرد:

کمک ۱۹ میلیاردی مرزنشینان آستارا در رزمایش مساوات

فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: تاکنون مرزنشینان این شهرستان بندری، در رزمایش مساوات و همدلی رقمی معادل ۱۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال را هدیه کردند.

کمک ۱۹ میلیاردی مرزنشینان آستارا در رزمایش مساوات

به گزارش ۸دی،سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری اظهار کرد: در بخش دوم از اجرای مرحله دوم رزمایش مساوات و همدلی، به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، ۱۵۰۰ بسته حمایتی پروتئینی به ارزش ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان مرزی بندر آستارا توزیع شد.

وی با بیان اینکه، مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه با عنوان “نهضت احسان و تعاون” برگزار شد، ادامه داد: پیش از این در راستای اجرای این طرح، حدود ۷ هزار بسته مواد غذایی به ارزش ۱۴ میلیارد ریال تهیه و توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: با توزیع بسته های آماده شده در تاسوعا و عاشورای اباعبدالله الحسین (ع)، ارزش کالاهای توزیع شده به ۱۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال رسیده است.

قنبری خاطرنشان کرد: در ایام پیشگیری از کرونا، وحدت ملت ایران برای کمک به نیازمندان مثال زدنی است و نیروهای بسیج برای توزیع عادلانه بسته های غذایی بین نیازمندان تلاش می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خاطرنشان کرد: این رزمایش با مشارکت سپاه ناحیه آستارا، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و تعدادی از خیران اجرا می شود و تلاش گروه های جهادی و بسیجیان در این رابطه قابل تقدیر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه