پاسخگویی به مطالبات، آموزش و نظارت از اولویت‌های اصلی پلیس خدمتگذار است

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: پاسخگویی به مطالبات، آموزش و نظارت از اولویت‌های اصلی پلیس خدمتگذار است.

پاسخگویی به مطالبات، آموزش و نظارت از اولویت‌های اصلی پلیس خدمتگذار است

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حسین حسن پور” یکی از اولویت‌های ناجا در سال ۱۳۹۹ را آموزش بر مبنای مهارت ‌پایه و ارتقاء کمی و کیفی خدمات انتظامی و پیشگیری با تأکید بر تحول همه جانبه و تعالی رفتار در کلانتری و پاسگاه‌ها اعلام کرد و گفت: هدف همه آموزش‌ها، تربیت پلیس اجتماعی، حرفه‌‌ای و پیشرفته با رویکرد جامعه‌محور است.
وی با بیان اینکه آموزش، مهمترین مبنای دستیابی به مؤلفه‌های پلیس هوشمند و مقتدر است اظهار داشت: ارتقاء سطح توانمندی و بهبود کیفیت در ساختار سازمانی و اجرایی پلیس با آموزش میسر می‌شود.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان پاسخگویی به مطالبات، آموزش و نظارت را از اولویت‌های اصلی پلیس خدمتگزار برشمرد و گفت: هر چه قدر آموزش و انتقال تجربیات بیشتر باشد به همان اندازه در انجام ماموریت‌ها موفق خواهیم بود.
گفتنی است، کارشناسان معاونت تربیت و آموزش پلیس گیلان طی سه مرحله در ۱۸ کلانتری و پاسگاه شهرستان مرکز استان و یک مرحله در ۸۶ کلانتری و پاسگاه شهرستان‌های تابعه حاضر و نسبت به اجرای آموزش در حوزه‌های پلیس پیشگیری، قانون بکارگیری سلاح و سلاح‌شناسی برای هزار و ۲۶۳ نفر از کارکنان اقدا کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه