مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با تروریسم بین الملل بوده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران گیلان با بیان اینکه گیلان ۱۴۴ شهید ترور دارد، گفت: شهدای ترور از مظلوم ترین شهدای انقلاب اسلامی ایران هستند.

جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با تروریسم بین الملل بوده است

به گزارش ۸دی، عبدالله پاکاری در پنجمین همایش اسوه های صبوری که با محوریت بزرگداشت شهدا و جانبازان ترور به صورت مجازی برگزار شد، با بیان اینکه گیلان ۱۴۴ شهید ترور دارد، اظهار کرد: شهدای ترور از مظلوم ترین شهدای انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران هرگز ایثار و فداکاری شهدای ترور و خانواده های بزرگوار آنان را فراموش نخواهند کرد، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب چون توان مقابله فکری و عملی با نظام اسلامی را ندارند دست به ترور می زنند و به همین دلیل است که ملت ایران قربانی تروریسم هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره پرچمدار مبارزه با تروریسم بین الملل بوده است،خاطرنشان کرد:برگزاری همایش هایی با محوریت شهدای ترور علاوه بر معرفی این شخصیت های والامقام، می تواند حرکت موثری در راه مبارزه با تروریسم باشد.
پاکاری در ادامه پیام سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را قرائت کرد.
متن پیام بدین شرح است:
شهادت هنر مردان خداست و اراده الهی بر آن است که خط سرخ شهادت را مستدام دارد و در این راه، بندگان شایسته خود را به مقام شامخ «عند ربهم یرزقون» برساند. بدون تردید هر قطره خونی که در راه حق و دین مبین اسلام ریخته شود، ریشه درخت اسلام را تنومندتر می نماید .
ملت صبور ایران، بزرگترین قربانی تیغ خشونت و تروریسم شیطانی است و اگرچه جهان، امروز هراسناک از اعمال غیرانسانی تمامی تروریست ها، امنیت خویش را از کف داده اما در دنیای ناامن امروز، ایران اسلامی در امنیت و آرامش است و این امنیت را مدیون دلاورمردی های شهیدان و ایستادگی اسوه های صبور رنجدیده از پدیده شوم ترور هستیم که با بصیرت و چشمان بیدار، به حراست از تمامی مرزهای فرهنگی و جغرافیایی این کشورِ پرافتخار، ایستادند.
به احترام خون تمامی شهیدان و هم‌نوا با تمام آزادی خواهان جهان، در «پنجمین همایش اسوه های صبوری» انزجار خویش را از پویش شیطانی تروریسم ابراز داشته و پیام همدردی ملت بزرگ ایران را به تمامی قربانیان آن در همه جای عالم ابراز می‌کنیم.
امید آن که در فردایی بهتر ریشه این عمل شیطانی خشکیده شده و تمامی ملت‌ها از سایه هراسناک آن رهایی یابند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه