مدیرکل بنیاد شهید گیلان در سخنان پیش از خطبه‌ نمازجمعه:

مردم گیلان در عرصه‌های حمایت از انقلاب پیشگام است

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با اشاره به اینکه مردم استان همواره در همه عرصه‌های حمایت از انقلاب پیشگام بوده است، گفت: ملت ما ایستادگی خود را از شهدا آموختند و شاهدیم که چگونه همواره در مواقع حساس در صحنه‌های مختلف حضور می‌یایند.

مردم گیلان در عرصه‌های حمایت از انقلاب پیشگام است

به گزارش هشت‌دی، محمدرضا داوطلب در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته رشت با بیان اینکه شهدای ما از اقشار مختلف مردم بودند که از قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پس از پیروزی انقلاب برای حراست از این‌ کشور و ناموس کشور از جان و مال خود گذشتند، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب نیز شاهد جنگ تحمیلی بودیم که ۳۵ کشور به طور مستقیم و ۶۵ کشور بطور غیرمستقیم از صدام حمایت کردند اما آنان حریف ملت ایران نشدند.

وی با اشاره به اینکه اکنون نیز شاهدیم که ملت ما در روز ۲۲ بهمن با آرمان‌های شهدا و امام راحل(ره) پیمان مجدد بستند و با حضور با شکوه خود ولایتمداری و زمان‌شناسی خود را به جهانیان نشان دادند، در ادامه افزود: ملت ما ایستادگی خود را از شهدا آموختند و شاهدیم که چگونه هماره در مواقع حساس در صحنه‌های مختلف حضور می‌یایند. مردم گیلان نیز همواره در همه عرصه‌های حمایت از انقلاب پیشگام بوده و اولین شهید انقلاب نیز (سیدیونس رودباری) از گیلان است و همچنین تنها استاندار شهید نیز متعلق به این استان است.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان به اینکه گیلان ۸ هزار شهید در جنگ تحمیلی نثار میهن اسلامی کرد و این استان ۲۲ هزار جانباز و بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ آزاده دارد، اشاره و تصریح کرد: با توجه به جمعیت حدود ۲.۵ میلیونی گیلان حدود ۱۳۸ هزار ایثارگر و افراد تحت تکفل داریم که حدود ۵ درصد از جمعیت گیلان را شامل می‌شود.

داوطلب  خاطرنشان کرد: ملت متدین و انقلابی گیلان با تمام وجود خود در اختیار خانواده‌های ایثارگران هستند و امیدواریم که ما نیز بتوانیم مشکلات آنان را برطرف نماییم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه