درخشش ۱۹ دانش‌آموز قرآنی گیلانی در مسابقات کشوری

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان گیلان با بیان اینکه ۱۹ نفر از دانش‌آموزان ممتاز استان در رشته‌های حفظ کل عمومی، پنج، ۱۰ و بیست جزء حائز رتبه‌های برتر شده‌اند، گفت: دانش‌آموزان قاری گیلانی نیز در مسابقات قرائت، تحقیق، ترتیل و اذان حائز رتبه‌های برتر شدند.

درخشش ۱۹ دانش‌آموز قرآنی گیلانی در مسابقات کشوری

به گزارش ۸دی،جمیل عباسی غریب با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، اظهار کرد:  دانش‌آموزان گیلانی در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز کشور خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه ۱۹ نفر از دانش‌آموزان ممتاز استان در رشته‌های حفظ کل عمومی، پنج، ۱۰ و بیست جزء حائز  رتبه‌های برتر شده‌اند، گفت: دانش‌آموزان قاری  گیلانی نیز در مسابقات قرائت، تحقیق، ترتیل و اذان حائز رتبه‌های برتر شدند.

معاون  پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان گیلان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان گیلانی در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز کشور رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته داشتند، افزود: در سال گذشته ۱۶ نفر از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات کشوری حائز رتبه شدند که در سال جدید به ۱۹ نفر ارتقاءیافته است.

وی با بیان اینکه صد و هفتاد هزار نفر در مدارس برای مسابقات ثبت‌نام و با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: از میان صد و هفتاد هزار نفر شرکت‌کننده در مدرسه، هفتادهزارنفره به مرحله شهرستانی راه‌یافته که از این میان بیش از سه هزار نفر در مرحله استانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

عباسی غریب با بیان اینکه از  مرحله استانی ۷۴ نفر به مسابقات کشوری راه پیدا کردند، افزود: از میان راه‌یافتگان به مرحله کشوری، ۱۹ نفر از دانش‌آموزان گیلانی درخشش چشمگیری داشتند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه