رئیس پليس راه گیلان خبر داد:

برخورد پلیس راه با خودروهای تغییر وضعیت در گیلان

رئیس پلیس راه گیلان گفت: با رانندگانی که وضعیت خودرو خود را تغییر می‌دهند، برخورد قانونی می‌شود.

برخورد پلیس راه با خودروهای تغییر وضعیت در گیلان

به گزارش ۸دی،سرهنگ “جاور صفاری” اظهارداشت: پلیس با معدود رانندگانی که نسبت به اجرای مقررات بی‌توجه بوده و مبادرت به نقض قوانین می‌کنند، برخورد می‌کند.
وی با اشاره به اینکه تغییر وضعیت ظاهری و فنی خودرو و خواباندن فنر زیر آن باعث خارج شدن وسیله نقلیه از حالت استاندارد و کاهش ضریب ایمنی می‌شود اظهار کرد: این عمل سبب بروز خطراتی برای راننده و همچنین سایر هموطنان خواهد شد.
رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه برابر بند ۹۴ ماده ۱ و ماده ۵۳ هرگونه تغییر وضعیت در سیستم خودرو که موجب بهم خوردن استاندارد آن شود، نقص فنی بوده و خطر تصادف را افزایش می‌دهد افزود: چون سطح ارتفاع چراغ‌ها کاهش می‌یابد، دید راننده در شب کم شده و نور در چشم راننده مقابل می‌افتد و سبب تاریکی دید می‌شود.
سرهنگ صفاری ادامه داد: پلیس راه استان با افرادی که مبادرت به تغییر وضعیت ظاهری و فنی خودرو می‌کنند برخورد کرده و اجازه تردد با وضعیت موجود را به آنها نخواهد داد.
رئیس پلیس راه استان گیلان خاطرنشان کرد: خودروهایی که چنین وضعیتی داشته باشند ضمن اجرای دقیق قانون، برای اصلاح و رفع نقص به تعمیرگاه اعزام و تا زمان اصلاح کامل از هرگونه خدمات جلوگیری به عمل می‌آید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه