مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان:

گیلان پنجمین استان حادثه خیز کشور/ خانه های هلال با هدف افزایش تاب آوری مردم ساخته می شود

سیاوش غلامی گفت: خانه های هلال به علت افزایش تاب آوری مردم ساخته شده است که قبل از رسیدن جمعیت هلال احمر خود مردم بخشی از مشکلات خود را حل کنند.

گیلان پنجمین استان حادثه خیز کشور/ خانه های هلال با هدف افزایش تاب آوری مردم ساخته می شود

به گزارش ۸دی، سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه خبرنگاران به نوعی گمنام هستند و در دقایق اولیه خود را به خطر می‌رسانند اظهار کرد: هلال احمر باید با عملکردش خود را نشان دهد.

غلامی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر هرچیزی که دارد اول از خدا و بعد از دعای خیر مردم دارد گفت: مسئولیت من سنگین تر شده است زیرا در استان خودم و برای مردمم خدمت میکنم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: ما افتخار میکنیم که همیشه خبرنگاران را در کنار خود ببینیم و همیشه شرایط میزبانی از شما را داریم.

وی در رابطه با افتتاح خانه های هلال گفت: امیدواریم خانه های هلال فقط تابلو نباشند و خروجی های خوب داشته باشد.

غلامی در رابطه با امکانات گیلان در بحران ها بیان کرد: کثرت حوادث تراکم جمعیتی، گستردگی، تعدد روستاها و شهرها و گردشگر پذیری دست به دست هم میدهد تا پنجمین استان حادثه خیز باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه جمعیت ما بزرگترین تشکل مردم نهاد است تصریح کرد: جمعیت هلال احمر ۳۱۱پرسنل دارد و بقیه اعضا داوطلبین است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد امکانات ما در حوادث پای کار هستند ابراز کرد: خانه های هلال به علت افزایش تاب آوری مردم ساخته شده است که قبل از رسیدن جمعیت هلال احمر خود مردم بخشی از مشکلات خود را حل کنند.

غلامی در پایان افزود: در حال افزایش امکانات هستیم ولی نیازمند کمک مردم نیز هستیم و امیدواریم که فرهنگ ساخت خانه هلال یا خرید آمبولانس مانند مدرسه سازی نهادینه شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه