فرماندار املش در گفتگو با ۸دی مطرح کرد:

تخریب یک پل در املش/ حجم آب های سطحی قابل کنترل نیست

فرماندار املش درباره آسیب های ناشی از بارش شدید باران طی ۲۴ساعت گذشته گفت: حجم آب های سطحی بگونه ای است که قابل کنترل نیست و منجر به آسیب به مزارع کشاورزی و منازل مسکونی داخل شهر املش شده است.

تخریب یک پل در املش/ حجم آب های سطحی قابل کنترل نیست

محمد رنجبر فرماندار شهرستان املش در گفتگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به بارش شدید باران به میزان ۴۰۰میلیمتر در این شهرستان اظهار کرد: شدت و میزان آب های سطحی در این فاصله کم، فراتر از هرگونه پیشگیری بود.

رنجبر درباره وضعیت پل های ارتباطی در شهرستان املش گفت: طی یکی دو سال اخیر، برخی از پل های این شهرستان تخریب شده و در معرض آسیب قرار داشتند را مرمت کردیم که باعث شد هیچکدام از این ۶دهنه پل شهرستان املش آسیب نبینند.

فرماندار شهرستان املش تصریح کرد: تنها یک پل موقت به دلیل طغیان آب رودخانه ها آسیب دید و منجر به مسدود شدن راه ارتباطی ۲هزار خانوار شد که با تلاش نیروهای راهداری و شهرداری در تلاش هستیم تا غروب امروز این مشکل را رفع کنیم.

●شدت و حجم آب های سطحی قابل کنترل نیست

وی درباره دیگر آسیب های ناشی از بارش شدید باران طی ۲۴ساعت گذشته گفت: حجم آب های سطحی بگونه ای است که قابل کنترل نیست و منجر به آسیب به مزارع کشاورزی و منازل مسکونی داخل شهر املش شده است.

رنجبر با بیان اینکه استاندار گیلان و سایر نهادهای ذیربط پیگیر امور هستند افزود: متاسفانه تنها بخشی اندکی از کشاورزان زمین های زراعی خود را بیمه کردند و مابقی بدلیل هزینه های پرداخت بیمه از این کار منصرف شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
وقتی تو کار دزدی کنن پل رو آب می بره. مگه داستان شیرفروش را نشنیده ای که هر روز تو شیر اب میرخت یه روز سیل اومد تمام گاوهاشو برد . اینم همینه .
در حاشیه