فرمانده انتظامي لنگرود خبر داد:

کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از کشف ۴۰۴ بسته تجهیزات مربوط به دستگاه‌های علف‌زن قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در لنگرود

به گزارش ۸دی،سرهنگ “مجید نیکویی” با اعلام این خبر بیان داشت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه دو نفر در سطح شهرستان لنگرود اقدام به پخش تجهیزات قاچاق می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با بیان اینکه با تحقیقات میدانی صورت گرفته و اطمینان از صحت موضوع، متهم مورد نظر حین تردد با خودرو ون در سطح شهر لنگرود شناسایی شد افزود: ماموران کلانتری ۱۱ خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن، ۴۰۴ بسته تجهیزات مربوط به دستگاه‌های علف‌زن قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی لنگرود به معرفی دو متهم ۴۶ و ۴۷ ساله این پرونده به تعزیرات حکومتی اشاره کرد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
وی قاچاق کالا و ارز را از مهمترین موانع بر سر راه شکوفایی تولید و اشتغال ملی عنوان کرد و افزود: قاچاق کالا موجب کاهش تولید ملی و گسترش فقر و بیکاری در جامعه می‌شود و پلیس با قاطعیت با برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد می‌کند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه