رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان:

علاقه‌مند به فعالیت‌های کانون هستم/ حمایت از کانون پرورش فکری یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است

رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان گیلان از تعلق‌خاطر به فعالیت‌های کانون پرورش فکری سخن‌گفت و تلاش برای توسعه همه‌جانبه این مجموعه‌ی فرهنگی را یک اولویت ‌خواند.

علاقه‌مند به فعالیت‌های کانون هستم/ حمایت از کانون پرورش فکری یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است

به گزارش ۸دی، احمد‌ دنیا‌مالی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از مرکز شماره ۱ کانون بندرانزلی که با همراهی اسماعیل میرغضنفری، فرماندار این شهرستان صورت‌گرفت، نقش فعالیت‌های فرهنگی کانون را در کشف و پرورش استعداد‌های کودکان و نوجوانان یادآورشد و افزایش حمایت‌های مسوولان از این نهاد را زمینه‌ساز رشد و بالندگی آینده‌سازان ارزیابی‌کرد.

احمد‌ دنیا‌مالی این سخنان را طی بازدید از مرکز شماره ۱ کانون بندرانزلی و شرکت در نشست فرهنگی این مجموعه اظهار داشت و حمایت از کانون پرورش فکری را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر عنوان‌کرد.

بازدید از بخش‌های مختلف مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون بندرانزلی و آشنایی افزون‌تر با روند رو به رشد فعالیت‌های حضوری و غیر‌حضوری آن، از دیگر برنامه‌ها بود که با قول ‌مساعد مسوولان جهت تامین منابع مالی لازم برای تعمیر و تجهیز این مجموعه همراه‌شد.

اهدای عروسک‌دست‌ساز «انیسا خورسند‌فر» عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر‌انزلی به مسوولان، پایان بخش این دیدار بود.

گفتنی است، شهرستان بندرانزلی در چهل‌کیلومتری شهرستان رشت قراردارد و با بهره‌گیری از موهبت‌های طبیعی، موقعیت مناسب جغرافیایی و فرصت هم‌جواری با منطقه‌آزاد تجاری، از ظرفیت‌های گسترده‌ای برای تربیت نسلی پویا و آینده‌ساز برخورداراست.

  

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه