عیادت نماینده ولی فقیه در استان از وزنه بردار مصدوم گیلانی+ تصاویر

آیت الله رسول فلاحتی امروز با حضور در منزل خانواده وزنه بردار ۲۲ ساله مصدوم گیلانی از صادق فرضی زاده عیادت کرد.

عیادت نماینده ولی فقیه در استان از وزنه بردار مصدوم گیلانی+ تصاویر

به گزارش ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز با حضور در منزل خانواده وزنه بردار ۲۲ ساله مصدوم گیلانی از صادق فرضی زاده عیادت کرد.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه وظیفه داریم در حق همه ورزشکاران کشور دعا کنیم و به آنها توجه داشته باشیم، اظهار کرد: آقا صادق ما جزو قهرمانان استانی و ملی محسوب می شود.

وی ادامه داد: گزارش مصدومیت آقای فرضی را از سیمای مرکز گیلان مشاهده کردم و از وضعیت ایجاد شده برای ایشان بسیار ناراحت شدم بنابراین برای عرض ادب و احترام به آقا صادق و تمام ورزشکاران عزیز کشور در منزل ایشان حضور پیدا کردیم.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مسئولان وعده هایی که برای بهبودی آقای فرضی زاده دادند تاکنون به طور اجمالی عملی کردند، تصریح کرد: پیشنهاد می کنیم اداره کل ورزش و جوانان گیلان و متولیان امر که مربوط به این عرصه می شوند در رابطه با سازوکار بهبودی آقا صادق تلاش مضاعف داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، دیدار و عیادت از ورزشکاران به ویژه ورزشکاران مصدوم را وظیفه اخلاقی همه دانست و گفت: به تمام جوانان به ویژه ورزشکاران کشور افتخار می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم گیلان به قهرمانان خود افتخار می کنند، بیان کرد: داشتن روحیه با نشاط و پر تحرک آقای فرضی زاده امیدوارکننده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
یک شهروند عادی
سلام و عرض ادب.خدا خیرتان جناب فلاحتی.ان‌شاء ا... این حرکت تان الگویی باشد برای مسئولان پر حرف و کم عمل استان مان. اجرکم‌عندا...
در حاشیه