امام جمعه کوچصفهان:

تریبون نمازجمعه مشکلات مردم را به مسئولین گوشزد می کند/ وضعیت آب آشامیدنی کوچصفهان مناسب نیست

امام جمعه کوچصفهان با بیان اینکه این تریبون های نماز جمعه هستند که مشکلات مردم را به مسئولین گوشزد می کنند، گفت: آب آشامیدنی شهر وضعیت مناسبی ندارد و با افت برق مواجه هستیم که مردم اذیت می شوند.

تریبون نمازجمعه مشکلات مردم را به مسئولین گوشزد می کند/ وضعیت آب آشامیدنی کوچصفهان مناسب نیست

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام حکیمی گیلانی در خطبه های نماز جمعه امروز کوچصفهان اظهارکرد: انقلاب امروز ما مدیون رشادت های شهدای قبل و بعد انقلاب است و همه ما در قبال این موهبت مسئول و باید پاسخگو باشیم.

وی یکی از موهبت های خداوند را نماز جمعه عنوان کرد و افزود: با توجه به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور ،بعضی ها از تعطیلی نماز جمعه ها در این ایام خوشحال بودن تا کندی و سستی هایشان در پشت تریبون ها گفته نشود.

امام جمعه کوچصفهان تصریح کرد: این نماز جمعه است که باعث رشد فکری سیاسی اجتماعی و معنوی برای مردم می شود با حضور اقشار مردم در نماز جمعه ایجاد همبستگی بین آنها گردیده و سبب دیدار مردم با مسئولین جهت رفع مشکلاتشان می شود.

حجت الاسلام حکیمی با بیان اینکه نماز جمعه ابزاری خاموش نشدنی در برابر رسانه دشمن است، خاطرنشان کرد: در جریان سند ۲۰۳۰ سندی که یهودیان آنرا طراحی کردند این ائمه جمعه بودند که روشنگری شد کردند و در مقابل آن ایستادند.

وی ادامه داد: این تریبون های نماز جمعه هستند که مشکلات مردم را به مسئولین گوشزد می کنند.

حجت الااسلام حکیمی با اشاره به اینکه در دوره دوم شیوع کرونا، گفت: متاسفانه با توجه به اینکه در موج دوم شیوع ویروس منحوس کرونا هستیم اما در داروخانه های ماسک پیدا نمی شود یا با قیمت چند برابر باید خرید.

وی به مشکلات شهر کوچصفهان اشاره کرد و گفت: آب آشامیدنی شهر وضعیت مناسبی ندارد و با افت برق مواجه هستیم که مردم اذیت می شوند.

امام جمعه کوچصفهان به افزایش قیمت ماشین به بهانه بالا رفتن قیمت دلار اشاره و تصریح کرد:  قیمت دلار و این گرانی ها دست دولت است.

وی در خصوص هواپیمای ماهان و جنگنده امریکایی، افزود: امروز دشمنان ما توان ایستادن در مقابل ما را ندارند و هواپیما مسافربری را تهدید می کنند این اوج ذلت آمریکا و اسرائیل است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه