در آستانه سالروز رحلت امام راحل؛

عاشقان خمینی رهسپار دیار یار شدند + فیلم

۲۷ سال است که گیلانی‌های عاشق رهسپار دیار یار می‌شوند. این دلدادگی سال‌ها است امتدادیافته و حالا در آستانه سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) جمعی از گیلانیان از قلب شهر رشت عزم خود را جزم کرده‌اند تا به‌قرار عاشقی برسند.

عاشقان خمینی رهسپار دیار یار شدند + فیلم

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» ۲۷ سال است که گیلانی‌های عاشق رهسپار دیار یار می‌شوند. این دلدادگی سال‌ها است امتدادیافته و حالا در آستانه سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) جمعی از گیلانیان از قلب شهر رشت عزم خود را جزم کرده‌اند تا به‌قرار عاشقی برسند.

 کاروان زائران پیاده مرقد مطهر امام خمینی (ره) عصر روز جمعه با بدرقه مسئولان استانی از جمله استاندار گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از مسئولان از میدان شهدای ذهاب رشت میعادگاه رزمندگان گیلانی دفاع مقدس، راهی مرقد مطهر امام شدند.

 سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم از آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی گفت و اظهار کرد: در آستانه رحلت امام خمینی (ره) ۵۰۰ نفر از زائران گیلانی عازم مرقد امام راحل می‌شوند.

 وی افزود: سال‌های سال است که دلدادگان رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران با پای پیاده در مراسم سالگرد ارتحال امام حضور می‌یابند و با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

 فرمانده سپاه قدس گیلان، گیلانی‌ها را پیشگام در حمایت از آرمان‌های امام و انقلاب دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران قلب استکبار جهانی را نشانه گرفته است و این انقلاب تا اتصال به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) ادامه دارد.

آری! «یاوران حضرت مهدی (عج)، فداییان امام خامنه ای» شعار دلدادگان پیر سفرکرده‌ای است که بعد از گذشت بیش از سی و پنج سال از سالروز رحلت مرادشان خود را به دیار یار رسانده و تجدید بیعت می‌کنند که تا پای جان در راه تحقق آرمان‌های بلند انقلاب بایستند.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه