غیبت ۴عضو شورا، "شیرزاد" هم با تأخیر آمد

جلسه استیضاح شهردار رشت باز هم به حد نصاب نرسید/ حاجی پور: چه کاری مهم تر از در آوردن شهر از بلاتکلیفی؟!

جلسه استیضاح شهردار رشت با آبستراکسیون ۴عضو شورا باز هم به حد نصاب نرسید.

جلسه استیضاح شهردار رشت باز هم به حد نصاب نرسید/ حاجی پور: چه کاری مهم تر از در آوردن شهر از بلاتکلیفی؟!

به گزارش خبرنگار هشت دی، صد و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر رشت عصر شنبه با موضوعیت جلسه طرح استیضاح شهردار رشت ناصر حاج محمدی و با غیبت چهار تن از اعضای شورای شهر امیرحسین علوی، حجت جذب، بهراد ذاکری و رضا رسولی برگزار شد.

اسماعیل حاجی پور رئیس شورای شهر رشت با اشاره به غیبت اعضای شورای شهر در این جلسه اظهار کرد: چه کاری مهم تر از مشخص کردن تکلیف شهردار رشت است که اعضا در جلسه حضور پیدا نکردند؟

وی خاطرنشان کرد: باید هرچه زودتر شهر را از بلاتکلیفی در آوریم و بنا به اختیارات قانونی خود به عنوان رئیس شورای شهر جلسه استیضاح را در اولین فرصت برگزار می کنم.

احمدرمضانپور عضو دیگر شورای اسلامی شهر در جلسه با بیان اینکه همه اعضای شورا خدمتگذار و دلسوز شهر رشت هستند اظهار کرد: برای موافقین و مخالفین استیضاح، در هر صورت منافع شهررشت مهم است.

وی خاطرنشان کرد: سال پایانی خدمت اعضای شورای شهر برای همه ما خیلی مهم است و در تلاشیم که هر اتفاقی که می افتد جهت منافع شهروندان رشت و نظام جمهوری اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار هشت دی، فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر با ۴۰دقیقه تأخیر وارد صحن جلسه شورا شد و رئیس شورای شهر ادعای او مبنی بر اینکه از قبل این تأخیر را اطلاع داده بود نپذیرفت و همین امر باعث مشاجره بین این دو عضو شورای شهر شد.

در نهایت مردم بهترین قاضی برای تشخیص دلیل عدم حضور اعضای شورای شهر هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدی رشتی
مقصراصلی این دلقک بازیها فرماندار سابق رشت مومنی زاده است که اگر همان موقع بخاطر تخلفات بیشمار شورای رشت رامنحل میکرد به ایجا نمیرسیدیم که البته سیاسی کاریها به اواجازه چنین اقدامی رانمیداد درباره فرماندار جدید هم نمیشود قضاوت کرد
در حاشیه