رئیس نظام پرستاری رشت:

دانشگاه علوم پزشکی گیلان در موضوع جذب پرستاران زیر حرف خود زده است

رئیس نظام پرستاری رشت، گفت: دانشگاه علوم پزشکی ضمن فراخوان جذب نیروهای شرکتی، تعدادی از پرستاران را به کارگیری کرد تا در ایام کرونا به مردم خدمت‌رسانی کنند اما بعد از فروکش کردن شیوع کرونا، دانشگاه در زمینه جذب این نیروها خلف وعده کرده و زیر حرفش زده است.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان در موضوع جذب پرستاران زیر حرف خود زده است

به گزارش ۸دی، “محمدحسین دلسوز”، رئیس نظام پرستاری رشت در گفتگویی درباره‌ی مسائل و مشکلات پرستارانی که در ایام کرونا در دانشگاه علوم پزشکی به کار گرفته شده بودند اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی ضمن فراخوان جذب نیروهای شرکتی، تعدادی از پرستاران را به کارگیری کرد تا در ایام کرونا به مردم خدمت‌رسانی کنند اما بعد از فروکش بیماری کرونا؛ دانشگاه در زمینه جذب این نیروها خلف وعده کرده و زیر حرفش زده است.

وی افزود: مسئولان دانشگاه به پرستاران می‌گویند ما مجوز جذب نیروی شرکتی نداریم و به همین دلیل قرارداد این نیروها را از شرکتی تبدیل به قرارداد ساعتی ۸۹ روزه کرده‌اند.

رئیس نظام پرستاری رشت ادامه داد: بیمه به این افراد تعلق گرفته است و ساعتی ۱۸ هزار تومان به این افراد دستمزد داده خواهد شد.

وی درباره میزان حقوق پرداخت شده این افراد نیز گفت: تاکنون حقوقی به این پرستاران پرداخت نشده است و تنها وعده داده‌اند که فردا حقوق یک ماه آن‌ها پرداخت خواهد شد.

دلسوز افزود: بیمه این پرستاران ارسال شده است و به این پرستاران وعده داده‌اند که با پایان ۸۹ روز، یک دوره دیگر قرارداد ۸۹ روزه با آن‌ها بسته خواهد شد تا آزمون استخدامی برگزار شود و آن‌ها به صورت قانونی جذب شوند.

رئیس نظام پرستاری رشت در پایان گفت: به این پرستاران کارانه و مزایای دیگر پرداخت نمی‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه