مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران:

گیلان استانی مردخیز/ معرفی شهید املاکی و خوش سیرت بعنوان محور الگو در کشور

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دست سردار قاسم سلیمانی در دست شهید مهدی خوش سیرت است ادامه داد: مهدی خوش سیرت یک فرمانده و نمونه کامل اشداء علی الکفار بود.

گیلان استانی مردخیز/ معرفی شهید املاکی و خوش سیرت بعنوان محور الگو در کشور

به گزارش ۸دی، سردار مرتضی قربانی مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران عصر امروز در یادواره تلویزیونی سردار عارف شهید مهدی خوش سیرت، با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۲هزار شهید خطه شمال کشور از استان گیلان بعنوان استانی مردخیز نام برد و اظهار کرد: سردارانی مانند شهید مصطفی املاکی و سه برادر شهید حسین، رضا و مهدی خوش سیرت از جمله الگوی بزرگی از مردانگی و غیرت برای مردم گیلان و ایران هستند.

سردار مرتضی قربانی با بیان اینکه سردار مهدی خوش سیرت در ارتش سرباز بود و در عملیات رمضان و محرم حماسه های بزرگی افرید ادامه داد: شهید املاکی و خوش سیرت و قهرمان استان گیلان هستند و باید بعنوان محور الگو در کشور معرفی شوند‌.

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران از مهدی خوش سیرت بعنوان شخصیتی خالص، معنوی و محبوب یاد کرد و ادامه داد: دختر مهدی خوش سیرت، مهدیه بعد از شهادت پدر خود به دنیا آمد و این نشان دهنده درجه اهمیت انجام تکلیف شرعی سردار خوش سیرت در مقابل مردم، کشور و دین خود به نحوه احسن است.

● ملت ایران مجاهدانه سرسوزنی از مواضع انقلابی خود کوتاه نخواهند آمد

وی با تاکید بر ولایت پذیری و انقلابی بودن ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی بیان کرد: ملت ایران مردمی فهیم و شریف هستند که با اطاعت از رهبری وقت انقلاب کردند و هشت سال در مقابل جنگ تحمیلی تحت امر ولی فقیه و فرمانده کل قوا سر خم نکردند و امروز در عهد امام خامنه‌ای به عنوان رهبر و سکاندار انقلاب مجاهدانه سر سوزنی از مواضع انقلابی خود کوتاه نخواهند امد.

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ملت غیور ایران در فراز و نشیب های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، حوادث طبیعی، زلزله و….آزمایش شدند و هربار پیروز سربلند کردند افزود: در ماه های اخیر در بحران بیماری کورونا مردم و بویژه جوانان با شرافت پشت یکدیگر قرار گرفتند و با فداکاری در صحنه حضور پیدا کردند.

سردار قربانی تصریح کرد: همین جوان‌هایی که امروز شاید برخی روی آنها حساب نکنند، در حوادث مختلف بارها غیرت، شجاعت و…خود را نشان داده اند و در آینده ای نچندان دور این جوانان شمشیر به دست در رکاب امام زمان(عج) آنچنان خواهند جنگید که فاتح بیت المقدس، مکه و مدینه خواهند شد.

●دست سردار قاسم سلیمانی در دست شهید مهدی خوش سیرت است

وی با بیان اینکه دست سردار قاسم سلیمانی در دست شهید مهدی خوش سیرت است ادامه داد: مهدی خوش سیرت یک فرمانده و نمونه کامل اشداء علی الکفار بود و سردار شهید قاسم سلیمانی در ابتدا یک پاسدار ساده که نمونه ای کاملی از ادب اخلاق و ارادت به ملت و ولایت فقیه بود و امروز تبدیل به عزت اسلام و مسلمین در سطح جهان است.

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه همه جوانان ما می توانند خوش سیرت و قاسم‌سلیمانی باشند اضافه کرد: به فرمایش امام راحل امام جنگ ما فتح فلسطین را در پیش دارد و رهبر معظم انقلاب نیز فرموند که در آینده نزدیک اسرائیل ساقط می‌شود و باید فتح مکه و مدینه را در داشته باشیم بر این اساس باید به یاد داشته باشیم که حق ماندگار و کفر باطل و از بین خواهد رفت

سردار قربانی با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی یک الگو از شرف تا شجاعت است و تنها یک شهید نظامی نبود ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی تنها یک سپهبد نظامی نبود بلکه سپهبد اخلاق، معرفت و مردم داری است در صورتی که امروز برخی از افراد با گرفتن درجه، مسئولیت و حکم خود را گم می‌کنند و حتی جواب تلفن را هم نمی‌دهند!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه