گروه داوری بازی تیم های سپیدرود رشت و هوادار تهران مشخص شد

گروه داوری بازی معوقه تیم های فوتبال سپیدرود رشت و هوادار تهران (سرخپوشان پاکدشت) اعلام شد.

گروه داوری بازی تیم های سپیدرود رشت و هوادار تهران مشخص شد

به گزارش ۸دی، علیرضا وهابی، مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان اظهار کرد: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی گروه داوری تیم های سپدورد رشت و هوادار تهران اعلام شد که بر این اساس محمدحسین ترابیان این دیدار را قضاوت می کند.

علیرضا وهابی افزود: همچنین وحید سیفی و بابک خسروی به عنوان کمک داور، ترابیان را در این دیدار همراهی خواهند کرد، شاهین یزدانی به عنوان داور چهارم حضور می یابد و علی خسروی نیز ناظر گروه داوری در این دیدار خواهد بود.

وی ادامه داد: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و هوادار تهران از ساعت ۲۰ امشب در دیدار معوقه از هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به میدان خواهند رفت.

وی بیان کرد: همچنین هفته بیست و هفتم این مسابقات نیز از روز سه شنبه ۱۰ تیر آغاز می شود که تیم های سپیدرود رشت، داماش و ملوان بندرانزلی سه نماینده گیلان در این رقابت ها،   رو در روی حریفان خود قرار خواهند گرفت.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدورد رشت با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه