مسئول موکب نورالزهرا(س) رشت:

گروه های جهادی حق دارند از فرمانداری رشت گله کنند!

گروه های جهادی در رشت و دیگر شهرهای استان، بسیار فراوان هستند و در اتاق شما و نمازخانه فرمانداری و استانداری جا نمیگیرند . برای جمع آوری آنان به مهدیه و مصلی نیاز است .

گروه های جهادی حق دارند از فرمانداری رشت گله کنند!

به گزارش ۸دی، مجید ذاتی مسئول موکب نورالزهرا(س) رشت که در ایام کرونا با تولید و توزیع ماسک و غذای رایگان بین نیازمندان می پرداختند با انتقاد از همایش “تقدیر و تجلیل از سمن‌ها و گروه‌های جهادی خدمت رسان در مقابله با کرونا” که در فرمانداری رشت برگزار شد در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
.
گروه های جهادی ؟ یا سمن های سیاسی ؟
بنام خدا
آقای فرماندار رشت سلام علیکم
ظاهراً روز گذشته در فرمانداری جلسه ای داشتید که تعدادی از سمن ها و فعالان اجتماعی و بعضا گروه های جهادی فعال در امر مبارزه با کرونا در آن دعوت شدند
ذکر چند نکته برای فرماندار رشت و سایر فرمانداران و استاندار گیلان را ضروری میدانم .
گروه های جهادی ، نهادهای خود جوش از درون هیات‌های مذهبی و مساجد و مواکب اربعینی و تشکل‌های فرهنگی و دینی و حتی صنفی هستند ، از نظر شما اینها سمن نیستند،؟ گروه های جهادی در رشت و دیگر شهرهای استان ،بسیار فراوان هستند و در اتاق شما و نمازخانه فرمانداری و استانداری جا نمیگیرند . برای جمع آوری آنان به مهدیه و مصلی نیاز است .
گروه های جهادی از شما پولی نمیخواهند و تقاضایی هم ندارند و لازم نیست برای بیدار کردن آنان از خواب زحمت بکشید .
آقایان فرمانداران ، آقای استاندار ، اکنون شما چگونه میتوانید کشف کنید که گروه های جهادی چه تعدادی هستند ؟
گروه های جهادی از کجا تامین شدند،
گروهای جهادی چه کسانی هستند ؟
آقای فرماندار رشت دیدید گروه های جهادی حق دارند از شما گله کنند چرا فقط چند نفر در فرمانداری دعوت شدند .؟ از نماینده محترم ولی فقیه و امامان جمعه شهرهای گیلان در خواست میکنم با گروه های جهادی که بفرمان رهبرشان به میدان آمدند دیداری داشته باشند ، قوت قلبی به دوستان بدهند و …. ما به نوبه خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که جانانه همراه و همگام گروه های جهادی بود تشکر میکنیم .
از معاون عمرانی فرماندار رشت و اداره قله و نانوایان و خیرین تشکر میکنیم .
ما از کادر پزشکی و پرستاری و دانشجویان پزشکی گیلان سپاسگزاریم .
ما از همه خیرین و مردم شریف و عزیزی که به ما اعتماد کردند و میلیونها تومان پول را در اختیار گروه های جهادی قرار دادند تا در خدمت محرومین باشند ، تشکر میکنیم ،
ما گروه های جهادی بنابر اعتقادات خودمان و به فرمان رهبر عزیزمان به میدان آمدیم و سه ماه به شکل شبانه روز در خدمت موضوعی بنام مبارزه با کرونا در میدان بودیم و همچنان در خدمت مردم شریف گیلان هستیم .
آقای فرماندار اکنون بفرمایید گروه های جهادی خود جوش در خدمت دولت و نظام و مردم هستند یا چند سمن سیاسی که مرتب خرده فرمایشاتی دارند و توقعاتی دارند.
ای کاش از آنان سوال می‌کردید طی سه ماه گذشته چه خدمتی به مردم داشتند .
اگر چه از بین سمن ها و گروه های سیاسی هم ، گزینشی عمل کردید و بسیاری از فعالان سیاسی غایب بودند .
هیجدهم خرداد ماه۱۳۹۹ گیلان . رشت موکب اربعینی نورالزهرا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه