“دم خروس” رسانه‌های معاند این‌بار در ماجرای قتل هولناک “رومینا” بیرون زد

رئیس مجمع عالی بسیج رسانه استان گیلان گفت: رسانه‌های غربی و پیروان داخلی آن‌ها به بهانه قتل هولناک «رومینا» دختر گیلانی به دنبال انتقام‌گیری از نظام اسلامی هستند.

“دم خروس” رسانه‌های معاند این‌بار در ماجرای قتل هولناک “رومینا” بیرون زد

به گزارش ۸دی، علیرضا خاکپور با اشاره به قتل هولناک خانوادگی چند روز اخیر در گیلان اظهار کرد: قتل فرد بی‌گناه در دین مبین اسلام مصداق کشتن همه انسان‌ها است و با هر توجیه و نگرشی عملی غیرشرعی و غیرانسانی است.

وی با بیان اینکه اتفاقی که چند روز پیش در گیلان افتاد زنگ خطری برای نهادهای فرهنگی و تربیتی است، گفت: اینکه یک دختر دهه هشتادی در مسیری قرار می‌گیرد که خلاف عرف جامعه ایرانی و اسلامی است نشانه بی‌توجهی و کم‌کاری مجموعه‌های فرهنگی ازجمله رسانه‌هاست.

رئیس مجمع عالی بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه رسانه‌های معاند خارجی و پیروان داخلی آن‌ها در هر حادثه‌ای به دنبال سوارشدن بر افکار عمومی و جهت‌دهی نامطلوب به آن هستند، تصریح کرد: همان‌هایی که سال‌ها به بهانه‌های حقوق بشری، حکم حق‌الناسی قصاص را غیرانسانی می‌دانستند امروز در قتل هولناک «رومینا» در مورد عدم قصاص ولی‌دم ایراد وارد می‌کنند.

خاکپور با بیان اینکه برخی رسانه‌های داخلی نیز در این میان به دنبال تسویه‌حساب‌های سیاسی هستند، افزود: نخستین هجمه‌ای که در قتل هولناک «رومینا» اتفاق افتاد، حمله به دستگاه قضایی بود که به بهانه اینکه چرا بازپرس پرونده اجازه برگشت رومینا به خانواده را داده بدون در نظر گرفتن اینکه گزینه بعدی وی برای سپردن رومینای ۱۴ ساله در شرایط عادی چه عواقبی می‌توانست برای او به دنبال داشته باشد.

رئیس مجمع عالی بسیج رسانه استان گیلان شیطنت بعدی رسانه‌های معاند خارجی و پیروان داخلی آن‌ها را موضوع سن «رومینا» عنوان کرد و گفت: امروز این رسانه‌ها درباره رابطه عاطفی بین «بهمن خاوری» و «رومینا اشرفی» داستان‌سرایی می‌کنند درحالی‌که اگر ازدواجی بین آن‌ها اتفاق می‌افتاد با فریاد وامصیبتای «کودک‌همسری» گوش فلک را کر می‌کردند‌‌.

خاکپور ضمن دعوت از نهادهای مسؤول مرتبط در این زمینه ازجمله دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برای همکاری بهتر و بیشتر با رسانه‌های همسوی نظام بیان کرد: در شرایطی که چنین هجمه‌ای از سوی رسانه‌های معاند در حال شکل‌گیری است، ارائه اخبار و اطلاعات شفاف و تحلیل‌های درست از سوی رسانه‌های همسو و انقلابی ضروری است که این مهم همکاری بیشتر نهادهای مسؤول مرتبط را می‌طلبد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه