رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان‌ خبرداد

توزیع بیش از ۴۵۰۰ بسته معیشتی با همت سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان بین اقشار کم برخوردار

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان‌، گفت: ۴ هزار و ۵۹۶ بسته حمایتی بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در گیلان توزیع شد.

توزیع بیش از ۴۵۰۰ بسته معیشتی با همت سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان بین اقشار کم برخوردار

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار عباس حسینی پیش از ظهر امروز در حاشیه توزیع ۴ هزار و ۵۹۶ بسته حمایتی بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در گیلان در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در سال ۹۸ با بحران‌های مختلفی همچون بحران‌ سیل، اغتشاشات امنیتی ناشی از افزایش قیمت بنزین، ترور سردار سلیمانی، بحران‌ برف و شیوع ویروس کرونا روبه‌رو بودیم اما بسیجیان در همه این عرصه‌ها حضور فعال داشتند.

وی با اشاره به اقدامات این سازمان قبل از فرمان رهبر معظم انقلاب به برگزاری رزمایش مواسات گفت: توزیع ۵ هزار ماسک و همچنین ۶۰۰ لیتر مواد ضدعفونی بین اداره‌کل‌‌ها، کمک‌رسانی ۲۰ نفر از بسیجیان در داروخانه‌ها و ۱۵ نفر از بسیجیان کارمند به‌عنوان نظارت بر اصناف از جمله اقدامات بود.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان‌ افزود: در ابتدای شیوع ویروس کرونا که استان گیلان در وضعیت بدی قرار داشت با حضور در شرکت نیوساد برای تعدادی از اداره‌کل‌های سطح استان اقلام بهداشتی تهیه کردیم.

حسینی تصریح کرد: حضور بسیجیان در مراکز انتقال خون استان جهت اهدای خون، آماده‌سازی مکان استراحت برای ۴۰ نفر از پزشکان و کادر درمان استان و همچنین همکاری در جهت راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در رشت جزء دیگر اقدامات بسیج کارمندان سپاه قدس استان گیلان در این ایام است.

وی از تهیه و توزیع ۴ هزار و ۵۹۶ بسته حمایتی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به‌همراه ۷۹۷ عدد کارت هدیه ۲۵۰ هزار تومانی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در سطح استان گیلان خبر داد و گفت: توزیع ۲۰۰ کیلوگرم مرغ گرم و یک راس گوسفند و واریز نقدی ۱۰ میلیون تومان به حساب افراد و هزار و ۶۰۰ بسته حمایتی و ۹۲ عدد بُن خرید کالا نیز در اختیار نیازمندان قرار‌گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه