۱۵ سهم به معامله‌گران در سومین عرضه اولیه امسال اختصاص یافت

تعداد ۳۴ میلیون سهم شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در حالی روز چهارشنبه گذشته به‌عنوان سومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه در فرابورس کشف قمیت شد که به دلیل آمار بالای مشارکت‌کنندگان حداکثر ۱۵ سهم به هر یک از معامله‌گران تخصیص پیدا کرد.

۱۵ سهم به معامله‌گران در سومین عرضه اولیه امسال اختصاص یافت

به گزارش ۸دی،تعداد ۳۴ میلیون سهم شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در حالی چهارشنبه گذشته به‌عنوان سومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، با نماد معاملاتی “غگیلا” در فرابورس ایران عرضه گردید که هر سهم این شرکت ۱۲۵۰۷ ریال کشف قیمت شد.

این میزان سهام در محدوده قیمتی ۱۲۰۰۰ تا ۱۲۵۰۷ریال برای هر سهم و با سهمیه ۵۰ سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه شد که در نهایت به دلیل آمار بالای مشارکت‌کنندگان حداکثر ۱۵ سهم به هر یک از دو میلیون و ۳۸۶ هزار و ۶۹۷ کد معاملاتی تخصیص پیدا کرد.

این گزارش می‌افزاید: از ۲۰۰ میلیون سهم شرکت پگاه گیلان ۴۰ میلیون سهم معادل ۲۰ درصد سهام این شرکت در جریان عرضه اولیه آن روی میز فروش بازار دوم فرابورس رفت که ۳۴ میلیون آن به عموم خریداران عرضه شد و ۶ میلیون سهم دیگر نیز فردا(شنبه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه) به صندوق‌های سرمایه‌گذاری با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۷ ریال تخصیص می‌یابد.

شایان ذکر است از ابتدای امسال تا کنون تعداد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین در روز ۲۰ فروردین با نماد معاملاتی “صبا” در فرابورس ایران عرضه و با مشارکت یک میلیون و ۹۳۰ هزار و ۸۳۸ کد معاملاتی، هر سهم این شرکت ۱۲۰۰ تومان و تعداد ۸ میلیارد سهم شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در روز ۲۷ فروردین با نماد معاملاتی “شستا” در بورس تهران عرضه و با مشارکت ۲ میلیون و ۶۰ هزار کد معاملاتی هر سهم این شرکت ۸۶۰ تومان کشف قیمت شده است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه