توزیع بیش از ۹ هزار پرس غذای گرم هرشب در ماه مبارک رمضان

در ماه مبارک رمضان هر شب ۹ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین خانواده‌های متأثر از بحران کرونا توزیع می‌شود.

توزیع بیش از ۹ هزار پرس غذای گرم هرشب در ماه مبارک رمضان

به گزارش ۸دی، اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: با مشارکت کمیته امداد و سپاه قدس گیلان در راستای اجرای رزمایش مواسات با هدف حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از بحران شیوع کرونا در ایام ماه رمضان هر شب ۹ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین خانواده‌های متأثر از بحران کرونا توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه در هر کدام از شهرستان‌های این استان در حال حاضر یک آشپزخانه مرکزی دایر و مقدمات لازم فراهم شده است افزود: در این آشپزخانه‌ها و در ایام ماه مبارک رمضان غذای گرم تهیه و با کمک عوامل و نیرو‌های کمیته امداد در درب منازل خانواده‌های آسیب‌دیده و مددجویان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان فعال بودن سامانه صدقه پیامکی کمیته امداد از طریق ارسال کد یک به سرشماره ۸۸۷۷ و وارد کردن کد ۰۱۳ اشاره کرد و با تأکید بر اینکه شهروندان و مردم خیر گیلان برای کمک می‌توانند از یکی از روش‌های غیرحضوری استفاده کنند، گفت: این سامانه مانند گذشته آماده دریافت کمک‌های مردمی و خیران نیکوکار است.

اهرابی از اختصاص معادل ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار برای تهیه بسته‌های بهداشتی بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد گیلان خبر داد وافزود: اعطاء بسته‌های بهداشتی در بین ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از این بیماران از جمله اقداماتی است که کمیته امداد گیلان با توجه به شیوع ویروس کرونا نسبت به انجام آن اقدام می‌کند.

او ضمن تقدیر از تلاش‌های خیران جهت تهیه ماسک و توزیع آن در بین مددجویان کمیته امداد گیلان به ویژه در شرایطی که استان دچار کمبود شدید تجهیزات بهداشتی بود گفت: امیدواریم حمایت‌های خیران نیک‌اندیش به محرومان همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم از شرایط سخت شیوع ویروس کرونا عبور کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه