سپاه پاسداران در استان گیلان بیمارستان احداث می‌کند

فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای احداث بیمارستان سپاه در گیلان آغاز شده است و این کار به‌زودی محقق می‌شود.

سپاه پاسداران در استان گیلان بیمارستان احداث می‌کند

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در آئین تکریم و معارفه معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای احداث بیمارستان سپاه در گیلان آغاز شده است و این کار به زودی محقق می‌شود اظهار کرد: استان گیلان نیاز به زیرساخت‌ها و امکانات بیشتری در حوزه بهداشت و درمان دارد.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت‌ها و امکاناتی نظیر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مجهز از جمله ضروریات گیلان است اذعان کرد: با توجه به وضعیت استان باید برای حل مشکلات این بخش فکری اساسی شود.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر محرومیت‌های فراوان گیلان در بخش بهداشت و درمان و لزوم رفع آن تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا و بحرانی که به علت آن در کشور و استان گیلان ایجاد شد ضعف‌های موجود در این حوزه را بیش از پیش نمایان کرد بنابراین باید معضلات حوزه سلامت هر چه سریع‌تر برطرف شود.

وی فعال بودن درمانگاه‌های سپاه قدس گیلان در ایام شیوع ویروس کرونا و خدمت‌رسانی آن‌ها به مردم را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: سپاه علاوه بر فعال کردن گروه‌های جهادی و بسیجی، تمامی امکانات بهداشتی خود را در ایام شیوع ویروس کرونا بسیج کرده بود تا برای مردم مشکلات کمتری به وجود آید.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رزمایش دوم سپاه با هدف مبارزه با ویروس کرونا با شعار کمک مؤمنانه از روز نیمه شعبان در گیلان آغاز شده است خاطرنشان کرد: سپاه همواره در تمام ایام و حوادثی که در کشور ایجاد می‌شود خادم مردم بوده و از این بعد نیز در راستای رفع مشکلات مردم قدم بر می‌دارد.

در ادامه سرهنگ پاسدار حسین امین‌پور، معاون سابق سلامت و دفاع زیستی سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در بخش آموزش هر چقدر تلاش و برنامه‌ریزی انجام شود ارزشمند است عنوان کرد: اهمیت قائل شدن و در نهایت هزینه کردن در حوزه آموزش تنها به معنی هزینه کردن یکسری مبالغ محسوب نمی‌شود بلکه این کار به منزله سرمایه‌گذاری است.

سرهنگ امین‌پور ساماندهی درمانگاه امام سجاد(ع) را از جمله اقداماتی که در دوران مسئولیت وی عملیاتی شده است خواند و تصریح کرد: علاوه بر ساماندهی بخش معاونت و درمانگاه امام سجاد(ع) در ایام اربعین حسینی(ع) نیز مقدمات اعزام تیم‌های درمانی و پزشکی سپاه قدس گیلان به کشور عراق فراهم شد.

معاون سابق سلامت و دفاع زیستی سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه در ایامی که استان با بحران شیوع کرونا مواجه بود داروخانه درمانگاه امام سجاد(ع) به صورت شبانه‌روزی اقلام بهداشتی را در اختیار مردم قرار داد خاطرنشان کرد: در هفته‌های اخیر کلیه درمانگاه‌های سپاه قدس گیلان شبانه‌روزی به مردم خدمت رسانی کرده‌اند.

همچنین محمد صادقی، معاون جدید سلامت و دفاع زیستی سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه گیلان به جهت مواهب طبیعی استانی بسیار زیبا اما مظلوم است اظهار کرد: گیلان نیاز به امکانات بهداشتی و درمانی بیشتری هم در حوزه دولتی و هم در حوزه نیروهای مسلح دارد از طرفی فضا برای پیشرفت و گسترش امکانات در این استان فراهم است.

 صادقی انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای اینکه در ابتدا یک مرکز جراحی و سپس بیمارستان سپاه در مرکز استان گیلان راه‌اندازی شود عنوان کرد: با توجه به سطح بالای نیازها و کمبودهایی که هم‌اینک وجود دارد باید تلاش کنیم تا وضعیت خدمات بهداشتی و درمانی را استان گیلان به یک وضعیت مطلوب ارتقاء دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه