فرمانده سپاه قدس گیلان:

ویژگی بارز سیدالشهدای خدمت دوری از تکبر و غرور است

فرمانده سپاه قدس گیلان از ویژگی‌های بارز سیدالشهدای خدمت را دوری از تکبر و غرور در مسئولیت دانست و گفت: اخلاق، رفتار و منش او در قامت ریاست قوه قضاییه و ریاست‌جمهوری متواضعانه و به دور از هرگونه تکبر در ارتقای منصب بوده است.

ویژگی بارز سیدالشهدای خدمت دوری از تکبر و غرور است

  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سردار حمید دامغانی عصر روز شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت و ۲۶۰ شهید گیلانی عملیات بیت‌المقدس در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) که با حضور پایوران و مدیران دستگاه‌های استان برگزار شد این عملیات بیت‌المقدس را نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: عملیات بیت‌المقدس با تغییر جهت‌گیری جنگ و موازنه قدرت به نفع نظام جمهوری اسلامی آثار و برکات فراوان را برای کشور خلق کرده است.

  وی با اشاره به سانحه هوایی و گرامیداشت شهادت شهدای خدمت از تغییر نگاه مردم به مسئولین گفت: شهادت شهدای خدمت و تشییع چندمیلیونی نشان از لمس خدمت مسئولین از سوی مردم دارد و اینکه در نظام اسلامی مسئولینی هستند که به معنای واقعی خدمتگزار هستند.

  فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: نظام اسلامی مولد چنین انسان‌های خادم و وارسته و خدمتگزاری است که می‌تواند الگوی برای جهانیان باشد.

  سردار دامغانی هر یک از شهدای خدمت را یک حاج‌قاسم در حوزه مأموریتی و مسئولیتی دانست و گفت: این شهادت‌ها علاوه بر اینکه انسان را از غفلت خارج کرده، انسجام ملی و حرکت عظیمی را باعث می‌شود و مسیر عاقبت‌به‌خیری را نشان می‌دهد.

  وی از شبهات در خصوص شهادت شهدای خدمت گفت و تصریح کرد: با اشاره به فرمایش حضرت آقا در خرداد سال ۱۳۸۲ اساسی‌ترین مبارزه با آمریکا «خدمت به مردم» است و کسی که خالصانه با نیت خدایی خدمت به مردم داشته باشد در واقع با آمریکا مبارزه می‌کند و کسی که در این مبارزه و مسیر اتفاقی برای او رقم بخورد قاعدتاً شهید محسوب می‌شود.

  سردار دامغانی با بیان اینکه شهادت یک گزینه الهی و حالت روحی است، گفت: شهدای خدمت با خدمت در دوران حیات و تواضعشان شهید بوده و حال با این اتفاق شهادتشان ثبت شده است.

  وی از ویژگی‌های بارز سیدالشهدای خدمت را دوری از تکبر و غرور در مسئولیت دانست و ادامه داد: اخلاق، رفتار و منش او در قامت ریاست قوه قضاییه و ریاست‌جمهوری متواضعانه و به دور از هر تکبر در ارتقای منصب بوده است.

  فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر ولایت‌پذیری شهید رئیسی، او را ذوب در ولایت دانست و گفت: از مصادیق ذوب در ولایت شهید رئیسی ایجاد وحدت قوا است.

  وی بیان کرد: تقوا، صداقت، خلوص نیت، خدمت جهادی و خادم‌الرضا بودن را نیز از ویژگی‌های قابل‌لمس و بارز شهید رئیسی است.

  سردار دامغانی به صبر و متانت شهید رئیسی در مناظره‌های انتخاباتی در برابر توهین‌ها و اهانت‌ها با توجه به حق بودن‌ها و آگاهی به واقعیت‌های رقبا اشاره کرد و گفت: سیدالشهدای خدمت شهید گونه زندگی کرد و تقوای حقیقی را با رعایت حدود الهی رقم زد.

  فرمانده سپاه قدس گیلان، سیدالشهدای خدمت را متفاوت از همه مردم دانست و گفت: خلوص نیت، پرتلاش بودن، ولایت‌مدار بودن، مظلوم بودن و جمعی از ویژگی شهدای چون سلیمانی، رجایی و بهشتی در شهید رئیسی جمع بود.

  وی با اشاره به ضرورت بازگویی خدمات ارزنده شهید عبداللهیان در جبهه و محور مقاومت ادامه داد: در توییت یک فرد آمریکایی نوشته شده بود: «امیر عبداللهیان تیزبین‌ترین و موفق‌ترین دیپلمات‌های تاریخ است» و یک پژوهشگر معروف لبنانی نیز گفت: «اگر عبداللهیان دیپلمات نبود فرماندهی در تراز حاج‌قاسم می‌شد» که باید گفت با ویژگی‌های شاخصی که این شهید داشت دور از این عنوان نبود.

  فرمانده سپاه قدس گیلان به ویژگی‌های شهادت سردار موسوی و دیگر شهدای خدمت نیز اشاره کرد و اظهار کرد: حقیقتاً شهدا بیهوده شهید نمی‌شوند.

  انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه