امام جمعه لاهیجان:

امید همگانی، جامعه را برای ظهور حضرت مهدی(عج) آماده می‌کند

امام جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه امید همگانی، جامعه را برای ظهور حضرت مهدی(عج) آماده می‌کند، گفت: کرونا با وجود همه بدی که داشت اما حس اجتماعی و کمک به هم نوع برای یک امید فزاینده را به ما نشان داد.

امید همگانی، جامعه را برای ظهور حضرت مهدی(عج) آماده می‌کند

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام «سید جواد سلیمانی» با اشاره به اینکه در نیمه شعبان باید از امام زمان(عج)، توفیق داشتن در یادآوری حضرت را بخواهیم، اظهار کرد: میلاد حضرت مهدی(عج) فرصتی برای تقویت روحیه انتظار و شناخت سیره معصوم است.

وی به صحبت‌های یک پزشک انگلیسی در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: این پزشک بیمارستان لندن در مورد رشادت پرستاران و مردم ایران در بحران کرونا گفت که امید و آیینه دلدادگی مردم به یکدیگر را تجربه کردم.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه ملت ایران در دوران کرونا، یک نوع امید بخشی را از خود نشان دادند، تاکید کرد: حتی پزشک انگلیسی به رمز و راز انتظار در بین مردم ایران پی برد.

حجت‌الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه  حدود ۳۰۰ آیه از قرآن کریم در ارتباط با مهدویت است، تصریح کرد: همچنین ۶ هزار روایت و حدیث در مورد موضوع مهدویت است.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه امید همگانی جامعه را برای ظهور حضرت مهدی(عج) آماده می‌کند، گفت: کرونا با وجود همه بدی که داشت اما حس اجتماعی و کمک به هم نوع برای یک امید فزاینده را به ما نشان داد.

وی با تقدیر از مجاهدت شهدای سلامت کشور، خاطرنشان کرد: کسی که با وجود آگاهی از واگیردار بودند بیماری کرونا، خود را وسط میدان قرار داده و بالای سر مریض حضور پیدا می‌کند، با امید و عشق به هم نوع فعالیت می‌کند.

حجت‌الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه امروزه جامعه‌ای که خدمت‌رسانی بیشتری دارد، امید بیشتری برای آمدن امام زمان(عج) دارد، اذعان کرد: در همین دوران دیدیم که مردم آمریکا بسیار ناامید هستند و روزانه خبرهای بدی از آن کشور به گوش می‌رسد و این نشان از نبود حس امید در بین مردم و کادر درمانی آن کشور است.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه