استاندار گیلان از کارگاه تولید لباس ایزوله در صومعه سرا؛

تلاش فداکارانه گروه‌های جهادی در ارائه خدمات، شایسته تقدیر است

استاندار گیلان از کارگاه تولید لباس ایزوله در صومعه سرا بازدید کرد.

تلاش فداکارانه گروه‌های جهادی در ارائه خدمات، شایسته تقدیر است

به گزارش ۸دی،ارسلان زارع بعدازظهر امروز پس از بازدید از کارگاه تولید لباس ایزوله که توسط یکی از گروه های جهادی در نوخاله شهرستان صومعه سرا ایجاد شده، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: لوازم بهداشتی و ملزومات محافظت شخصی از جمله گان، لباس یک‌سره، کلاه، دستکش و ماسک از نیازهای ضروری و مستمر کادر درمانی استان بوده است.

وی با بیان اینکه علیرغم تلاش‌های صورت گرفته، کماکان درخصوص لوازم موردنیاز کادر درمانی و مردم کمبودهایی وجود دارد؛ تصریح کرد: گروه های جهادی با اقدامات فداکارانه و با استفاده از کمک ها و مساعدت های مالی خیران و موکب ها که همواره در مناسبت ها در کنار مردم بوده اند؛ کوشش های شایسته ای کرده اند.

استاندار گیلان تشکر از دست اندرکاران این گروه جهادی، قدردانی از این اقدام خداپسندانه و تبریک اعیاد شعبانیه به آنان و همه خیران و گروه های جهادی را از اهداف بازدید خود از این مجموعه عنوان کرد و گفت: یکی از ارزش های خدمات گروه های جهادی، جذب مشارکت خیران و انجام اقدامات جهادگرانه در کنار دولت و کادر درمانی در عرصه سلامت است.

این کارگاه می‌تواند در روز بیش از ۶۰۰  دست گان و لباس یک‌سره ، تولید کرده و در اختیار مراکز درمانی و بیمارستانی استان قرار دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه