جهش تولید در حوزه بهداشت و درمان باید در اولویت برنامه های کشور قرار گیرد

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تولید علم و تجهیزات پزشکی با تکنولوژی نوین، تربیت نیروی انسانی کارآمد و به روز شدن در تدابیر بهداشتی دوران بحران را از ملزومات جهش تولید در حوزه بهداشت و درمان دانست که باید در اولویت برنامه‌های کشور قرار بگیرد.

جهش تولید در حوزه بهداشت و درمان باید در اولویت برنامه های کشور قرار گیرد

به گزارش ۸دی، محمد حسین قربانی گفت: با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت فرا رسیدن بعثت رسول اکرم (ص)، گفت: صحبت های امروز مقام معظم رهبری دارای نکات بسیار ارزنده ای بود، ایشان تاکید کردند که نباید برای رفع مشکلات منتظر ماند بلکه باید با تلاش و مدیریت بر بحران غلبه کنیم.

جهش تولید در حوزه بهداشت و درمان باید در اولویت برنامه های کشور قرار بگیرد

نماینده مردم آستانه اشرفیه با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید، افزود: شتاب و توسعه تولید در حوزه بهداشت و درمان باید در اولویت برنامه های کشور قرار بگیرد. شاید برای برخی سوال ایجاد شود که بهداشت و درمان در کجای محور توسعه قرار دارد؟ که باید در پاسخ گفت، تولید علم، تولید تجهیزات پزشکی با تکنولوژی نوین،تربیت نیروی انسانی کارآمد و به روز شدن در تدابیر بهداشتی دوران بحران از ملزومات جهش تولید در حوزه بهداشت بوده که باید به آن توجه شود.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه بحران کرونا ضعف ها و کمبودهای تجهیزاتی و مدیریتی ما را درحوزه‌های مختلف آشکار کرد، گفت: ما باید با تلاش، پشتکار و تکیه بر توان داخلی از تهدیدها فرصت بسازیم و ضعف های خود را برطرف کنیم.

آمریکا مصداق بارز شارلاتانیزم است

قربانی با اشاره به بخش دیگری از صحبت های مقام معظم رهبری در خصوص ادعاهای دروغین آمریکا برای کمک به ایران در مقابله با کرونا، تصریح کرد: غیر قابل اعتماد بودن آمریکا بعد از چهل سال برای ملت ایران ثابت شده و آمریکا مصداق بارز شارلاتانیزم است. بر همین اساس به ادعاهای آمریکا در خصوص کمک به ایران برای مقابله با بیماری کرونا هیچ اعتمادی نیست و صحبت های آنها صرفا برای اقناع افکار عمومی ایران و جهان بوده است چرا که  ایران در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی هیچ صداقت و دوستی از آمریکا مشاهده نکرده و هرکجا که اعتماد کردیم از پس دستکش مخملی آنها شمشیر بیرون آمد.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان با بیان اینکه اثبات صداقت آمریکا نیازی به ارسال کمک های انسانی و تجهیزات پزشکی نداشته و رفع تحریمها برای اثبات صداقت کافی است، خاطر نشان کرد: صحبت های رهبری راهگشای بسیار خوبی بود و امیدواریم منشا اثر باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه