مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بر ضرورت دورکاری و شیفت‌بندی همکاران اداری تأکید کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: به مدیران ادارات تأکید کرده ام با شیفت بندی نیروها، دورکاری همکاران به ویژه بانوان و افراد بالای ۵۰ سال و یا همکارانی که دارای بیماری زمینه ای هستند، بیشترین همکاری انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بر ضرورت دورکاری و شیفت‌بندی همکاران اداری تأکید کرد

به گزارش ۸دی، به نفل از  روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان آرای در جلسه کارگروه آموزش ستاد مدیریت بیماری کرونا با اشاره به تعطیل ناپذیری فرآیند آموزش اظهار کرد: هر چند تعطیلی های ناخواسته مدارس نیاز به حضور نیروهای اجرایی را به حداقل رسانده است، اما مدیران و همکاران اجرایی موظفند با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فضای مجازی و برنامه های صدا و سیما تداوم جریان آموزش دانش آموزان را مدیریت کنند.

او در بخش دیگری از سخنانش به در دسترس نبودن شبکه آموزش در برخی از نقاط استان اشاره کرد و گفت: در حال رایزنی با مسئولان هستیم تا ساعاتی از برنامه های شبکه استانی « باران » به پخش زنده و یا باز پخش برنامه های شبکه آموزش اختصاص یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت فرهنگیان برای ارتقای سطح آگاهی در مقابل همه گیری ویروس کرونا اظهار کرد: طبق نظرسنجی‌ها، معلمان از جایگاه بسیار رفیعی در افکار عمومی برخوردارند و جزو گروههای مرجع جامعه شناخته شده اند، بنابراین لازم است از این ظرفیت مهم جهت ارتقای سطح آگاهی و دانش جامعه در مقابله با بیماری کرونا ویروس بهینه استفاده شود.

در این نشست رضی، رئیس دانشگاه گیلان و شمشادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان به بیان دیدگاه‌ها و اقدامات خود در مقابله با کنترل شیوع کرونا پرداختند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه