حضور بازیگر گیلانی در پای صندوق رأی/ ساقی زینتی: مردم دست روی دست نگذارند؛ ما نسبت به فرزندان مان مسئولیم + فیلم

ساقی زینتی بازیگر گیلانی با بیان اینکه برای شرکت در امر خطیر انتخابات از تهران به رشت آمده، گفت: آمده ام تا در انتخابات شرکت کنم و باید باشم به خاطر آینده فرزندم.

حضور بازیگر گیلانی در پای صندوق رأی/ ساقی زینتی: مردم دست روی دست نگذارند؛ ما نسبت به فرزندان مان مسئولیم + فیلم

به گزارش ۸دی، “ساقی زینتی” بازیگر گیلانی امروز در شعبه شماره یک اخد رأی در میدان شهرداری رشت حضور یافت و در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شرکت کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه برای شرکت در امر خطیر انتخابات از تهران به رشت آمده، گفت: آمده ام تا در انتخابات شرکت کنم و باید باشم به خاطر آینده فرزندم.

این بازیگر گیلانی با بیان اینکه من یک دختر ۱۸ساله دارم و آینده اش برایم خیلی مهم است، گفت: کسی که انتخاب می کنم خیلی برایم مهم است که چه قدم هایی بر می دارد و دقیقا در جریان عملکرد کسی که انتخاب کرده ام هستم.

وی ادامه داد: خیلی ها می آیند و قشنگ حرف می زنند و ما به پاس حرف های قشنگ شان گول خوردیم اما این بار محققانه انتخاب کردم، بیوگرافی کاندیدا را در آوردم و خوشحالم کسی را انتخاب کردم که حرفش با عملش یکی است.

زینتی در پاسخ به این سؤل که چه توصیه ای به مردم دارید، گقت: به مردم توصیه می کنم دست روی دست نگذارند؛ اگر تا الان هم اشتباهی صورت گرفته به خاطر این است که آگاهانه انتخاب نکردند، هرکس هر چه گفت راه افتادند و به آن رأی دادند؛ من هم این اشتباه را کردم اما این بار آگاهانه رأی دادم.

وی با بیان اینکه اگر دست روی دست بگذاریم هم به خودمان خیانت کرده ایم هم به فرزندان مان، تصریح کرد: بچه های ایران مانند فرزندان خودمان می مانند و ما نسبت به این ها مسئولیم و ما باید جوابگوی نسل آینده مان باشیم. پس بهتر است که مردم قدم جلو بگذارند و آگاهانه انتخاب کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند
درود
در حاشیه