نادر حسینی کاندیدای انتخابات رشت در گفتگو با 8دی:

نمایندگان گیلان کارایی و کارآمدی لازم را نداشتند/ ایجاد ۴۰ کارگروه جهت مطالبه گری مشکلات مردم

کاندیدای رشت در انتخابات مجلس درباره برنامه های آتی خود در صورت ورود به بهارستان گفت: حدود ۴۰ کارگروه متشکل از اساتید، نخبگان، دانشجویان و افراد اهل نظر تشکیل دادم که قبل و بعد از انتخابات و در صورت ورود به مجلس با من همکاری می کنند و در صورتی که موفق به اخذ آرای کافی جهت نمایندگی نشوم این کارگروه فعالیت خود را در قالب مطالبه گری جهت رفع مشکلات مردم ادامه میدهد.

نمایندگان گیلان کارایی و کارآمدی لازم را نداشتند/ ایجاد ۴۰ کارگروه جهت مطالبه گری مشکلات مردم

به گزارش ۸دی، نادر حسینی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در حوزه انتخابیه رشت در دفتر پایگاه خبری_تحلیلی هشت دی حضور پیدا کرد.

وی در معرفی و اعلام رزومه کاری خود اظهار کرد:  نادر حسینی هستم، متولد۱۳۵۷، ساکن استادسرای رشت، متاهل و دارای سه فرزند، دارای تحصیلات حوزوی و مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی هستم و در طول ۲۲سال گذشته فعالیت های فرهنگی و قرآنی در استان گیلان و برنامه های شاخص در سطح ملی و منطقه‌ای انجام دادم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در حوزه انتخابیه رشت درباره اهداف خود جهت ورود به انتخابات شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان استان گیلان در ادوار گذشته کارایی و کارآمدی لازم را نداشتند.

 

حسینی با تاکید بر بازنشستگی پیشکستوتان ادامه داد: عده ای از پیشکسوتان هستند که۳۰_۴۰سال است میگویند نیازی به ورود امثال ما جوانان نیست و از طرفی سرسختانه به جایگاه و مقام خود چسبیده اند.

وی با بیان اینکه امروز نوبت نقش آفرینی جوانان انقلابی است بیان کرد: در شرایط فعلی کشور اگر ما ورود نکنیم شاید در تاریخ گیلان بنویسند که عده ای از جوانان انقلابی با وجود ظرفیت های مختلف در عرصه های سیاسی، اجتماعی و مدیریت وارد عمل نشدند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در حوزه انتخابیه رشت ادامه داد: در انتخابات شورای شهر با هزینه اندکی حدود ۵ تا ۶ میلیون تومان حدود ۸ هزار رای در شهرستان رشت کسب کردم با وجود اینکه افرادی مانند محمود خطیبانی، نیکومنش و موسوی روزان که در صحن شورای شهر اسلامی حضور داشتند اما آرای من با وجود نیروهای فرهنگی و قرآنی بیشتر بود

 ناامیدی مردم رشت به جهت تشکیلاتی و ساختاری

حسینی با بیان اینکه پیشکسوتان باید جایگاه و میدانی برای جوانان و نخبگان تعریف کنند و آنها را دست‌کم نگیرند افزود: رشت یک سوم جمعیت استان گیلان و بزرگترین شهرستان شمالی محسوب می شود با این وجود مردم بابت گرفتاری های ساختاری و تشکیلاتی ناامید و دچار خستگی شده اند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در حوزه انتخابیه رشت با اشاره به برنامه های خود جهت حل مشکلات شهرستان رشت بیان کرد: سال های طولانی است که مردم شهرستان رشت با مشکلات و معضلاتی نظیر جمع آوری آبهای سطحی، رودخانه های شهر زرجوب و گوهرود و مشکل فاضلاب و دفع زباله و محیط زیست درگیر هستند.

وی با بیان اینکه در حوزه محیط زیست، کشاورزی، فرهنگی، زیباسازی شهری و نیز جذب سرمایه گذار نیاز به برنامه ریزی و طرح های راهبردی داریم افزود: عدم تکریم و جذب سرمایه گذاران نشان دهنده ضعف مدیران اجرایی وکلا و نمایندگان مردم است که بیشتر به دنبال منافع شخصی و سطحی خود هستند.

ایجاد چهل کارگروه در قبل بعد از انتخابات جهت مطالبه گری مشکلات مردم

حسینی درباره برنامه های آتی خود در صورت ورود به بهارستان گفت: حدود ۴۰ کارگروه متشکل از اساتید، نخبگان، دانشجویان و افراد اهل نظر تشکیل دادم که قبل و بعد از انتخابات و در صورت ورود به مجلس با من همکاری می کنند و در صورتی که موفق به اخذ آرای کافی جهت نمایندگی نشوم این کارگروه فعالیت خود را در قالب مطالبه گری جهت رفع مشکلات مردم ادامه میدهد.

وی با اشاره به جایگاه پیشکسوتان در این چهل کارگروه ابراز کرد: بخشی از این کارگروه ها مربوط به پیشکسوتان و اهل نظر است تا از تجربه آنها استفاده کنیم اما در مجموع اکثر کارگروه‌ها به جوانان تعلق میگیرد و در واقع نماینده واقعی آنها هستند و ما مجری و پیگیر کار آنها در سطح ملی خواهیم بود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در حوزه انتخابیه رشت خاطرنشان کرد: در آینده اگر نماینده ای انقلابی و ولایی نباشد تلاش می‌کنیم او را از منصب وی پایین خواهیم آورد و افرادی انقلابی را جایگزین کنیم.

روستاهای سنگر از آب آشامیدنی محروم هستند

وی در مورد مشکلات مردم در بخش سنگر بیان کرد: با وجود اینکه آب شرب شهرستان های استان گیلان از سد سنگر تامین می‌شود اما روستاهای پایین دست سنگر از آب آشامیدنی محروم هستند، از طرفی بستر و شن و ماسه رودخانه سفیدرود که از سنگر می گذرد توسط عده ای مصادره می‌شوند که برخی از آنها مدیرکل ها و نمایندگان ادوار گذشته هستند ونیز سنگر دارای بافت و چینش شهری مناسبی نیست.

اف ای تی اف پروژه‌ای که خیانت به نظام جمهوری اسلامی ایران است

حسینی درباره موضع خود نسبت به FATF و نیز عکس سلفی برخی نمایندگان مجلس با موگیرینی گفت: ایران خود دارای شخصیت های برجسته علمی مذهبی و نخبگان بسیاری است و عکس گرفتن با کسی که به نوعی امروز دشمن ما محسوب می شود و حرکتی بسیار زشت و باعث پایین

آمدن جایگاه کشور ما در سطح بین المللی شد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در حوزه انتخابیه رشت تصریح کرد: در بدنه دولت دهم پروژه‌ها و طرح‌هایی وارد شد که در مجموع خیانت به نظام جمهوری اسلامی ایران بود، پروژه ای نظیر FATF از مجلس به مجمع تشخیص نظام برای تعیین و تکلیف راه پیدا کرده است از این دست پروژه ها است.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید انقلابی و ولایی باشند تا جلوی خیانت به نظام را بگیرند افزود: همه کنوانسیون‌ها و لوایحی که نیاز به همکاری بین المللی دارد ابتدا در مجلس تصویب و بعد توسط دولت اجرا شود اما امروز دولت از مجلس پیگیرتر و علاقمندتر و با تبلیغات بیشتری بدنبال اجرای چنین پروژه های مسئله داری است.

حسینی با اشاره به تصویب قانون مبارزه با تروریسم توسط مجلس دهم بیان کرد: مجلس دهم با وجود تمام اشکالاتی که داشت اما بدلیل وجود شهید سردارسلیمانی، افزایش دشمنی و تحریم‌های آمریکا و نیز فشار افکار عمومی بر نمایندگان باعث شد تا این قانون را تصویب کنند امیدواریم در دوره‌های بعد لوایح ضد انقلابی کمتر داشته باشیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در حوزه انتخابیه رشت درباره تغییر موضع برخی نمایندگان در پیش از ورود و پس از ورود به مجلس گفت: برخی نمایندگان با شعار انقلابی، برخی از طریق امکانات، ثروت و ابزار آلات و عده‌ای دیگر از طریق انقلابیون و سایر افراد دلسوز وارد مجلس می‌شوند.

برخی نمایندگان با ورود به مجلس جوگیر و غرب زده می شوند

وی با تأکید بر اینکه کسی که انقلابی است باید ریشه انقلابی‌گری داشته باشد افزود: زمانی که دارای ریشه و سابقه انقلابی نباشند با ورود به مجلس لباس طلبگی، پاسداری و انقلابی گری خود را کنار نخواهد گذاشت و جو مجلس آنها را می‌گیرد و غرب زده می‌شوند.

حسینی با بیان این که امروز برخی کاندیداهای انتخابات از فضای انقلابیگری سوء استفاده می‌کنند بیان کرد: این افراد با دیدن اینکه فضای کشور انقلابی شده است در میتینگ ها و جلسات تبلیغاتی بر انقلابی بودن خود تاکید می‌کنند اما در سوابق این افراد کار جهادی و انقلابی دیده نمی شود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در حوزه انتخابیه رشت با بیان این که در صورت ورود به مجلس عضو کمیسیون فرهنگی خواهد شد گفت: در طول ۴۰ سال انقلاب نماینده ای از استان گیلان عضو کمیسیون فرهنگی نشده است در صورتی که امام راحل فرمودند آن چیزی که جامعه را می‌سازد فرهنگ صحیح اسلامی است.

وی تصریح کرد: برای ساختن جامعه اول باید روی فکر و اندیشه مردم کار کرد فرهنگ‌سازی در همه ابعاد شامل حوزه کشاورزی، محیط زیست، فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و اجرایی کشور با فرهنگ سازی صحیح پیش خواهد رفت.

حسینی در پایان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: مردم در انتخابات دوم اسفند با شور و نشاط جهت بقای نظام جمهوری اسلامی در پای صندوق های رای حاضر شوند و بر اساس شاخص‌هایی که رهبر معظم انقلاب اعلام فرمودند به افراد اصلح رای دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه