دل آور کاندیدای رشت در گفتگو با 8دی؛

گفتمان انقلاب نباید تنها یک شعار باشد/ ضعف مدیریتی عامل اصلی عقب ماندگی گیلان است

کاندیدای رشت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس با اشاره به اهداف آتی خود در صورت ورود به بهارستان گفت: ضعف مدیریتی عامل اصلی عقب ماندگی استان گیلان نسبت به سایره استان ها است و اجازه نمی دهم افراد ضعیف در هیچ یک از سمت های مدیریتی ورود پیدا کنند

گفتمان انقلاب نباید تنها یک شعار باشد/ ضعف مدیریتی عامل اصلی عقب ماندگی گیلان است

مجید دل آور، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه رشت در گفتگو با هشت دی با تاکید بر اینکه مسائل مربوط به مشکلات معیشتی و رفاه اگر به فوریت حل نشود باعث نابود شدن فرهنگ جامعه می‌شود اظهار کرد: مهمترین مسائل و مشکلات امروز جامعه حل مسائل مربوط به معیشت و امور فرهنگی جامعه است.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه عمده مشکلات کشور ناشی از عدم تحقق آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری و منفعت طلبی مسئولین بوده است ادامه داد: جهت برقراری عدالت اجتماعی و ایجاد رفاه برای مردم تنها بصورت ضعیف اقداماتی انجام شده است.

کاندیدای رشت در انتخابات مجلس تصریح کرد: نماینده مردم در صحن مجلس شورای اسلامی جهت مرتفع ساختن مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود باید به دولت و ارگان‌های مربوطه فشار وارد کند نه اینکه به دنبال قدرت های دیگر و در راستای منفعت خود حرکت کند.

دل آور از حوزه انتخابیه رشت با بیان اینکه قدرت طلبی امری فساد انگیز است اضافه کرد: به نظر می رسد مسئولین خود نمی خواهند که مشکلات را حل کنند.

اجازه نمی دهم افراد ضعیف در سمت های مدیریتی ورود کنند حتی اقوام نزدیکم

وی با اشاره به اهداف آتی خود در صورت ورود به بهارستان گفت: ضعف مدیریتی عامل اصلی عقب ماندگی استان گیلان نسبت به سایره استان ها است و اجازه نمی دهم افراد ضعیف در هیچ یک از سمت های مدیریتی ورود پیدا کنند حتی اگر جزو اقوام نزدیک من باشد‌.

کاندیدای رشت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه رشت در ادامه خاطر نشان کرد: افرادی که دارای اختلاس مالی، بازداشت یا پیگرد قضایی هستند متأسفانه با حمایت برخی نمایندگان مدیر می شوند.

وی با تاکید بر اینکه عزل و نصب مدیران بر عهده نمایندگان نیست و حق دخالت ندارند گفت: کار نماینده نظارت بر عملکرد دولت و سازمان ها است و یا می توانند از گروه مشاوره خود بخواهند که یک لیستی از افراد شایسته را انتخاب کند و در اختیار مسئولین دولت قرار دهند و نباید کار به فشار برسد.

دل آور از حوزه گردشگری و کشاورزی استان گیلان به عنوان دو ظرفیت بسیار قوی در توسعه این استان نام برد و گفت: استان گیلان با ۲۷۰ کیلومتر ساحل، بهترین نوع آب و هوا، نقاط بیشمار گردشگری و با توجه به رغبت مردم در سفر به سواحل شمالی کشور نسبت به سواحل جنوبی دارای فرصت بینظیری در جذب گردشگر و سرمایه گذار است.

کاندیدای رشت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه رشت با تاکید بر جذب سرمایه گذار افزود: گاهی مدیران به جای کمک در جذب سرمایه گذاران خود چوب لای چرخ کار سرمایه گذاران می گذارند و با ایجاد مشکلات مختلف باعث عدم رغبت سرمایه گذاران جهت ورود به استان گیلان میشوند‌

نمایندگان جهت جذب سرمایه گذاران شخصا وارد مذاکره شوند

دلاور ادامه داد: نمایندگان علاوه بر این که در سطح کلان باید بر عملکرد دولت نظارت داشته باشد، شخصاً نیز جهت جذب سرمایه گذاران وارد مذاکره شوند و آنها را ترغیب به حضور در عرصه تولید در استان گیلان کنند.

وی با بیان اینکه اگر سرمایه گذار و مدیری نگاه دینی، انسانی و اجتماعی داشته باشد به جای خرید زمین و ملک در راستای اشتغالزایی ورود میکند اضافه کرد: دلیل از دست دادن بسیاری از زمین ها و تغییر کاربری ها، عدم نظارت دستگاه های مربوطه است.

داشتن گروه مشاور علمی مانع بسیاری از خیانت ها در مجلس می شود

این فعال سیاسی اجتماعی داشتن گروه مشاوره و کارشناس در هر حوزه ای را امری ضروری دانست و افزود: از گروه مشاور علمی میتوان در بررسی جوانب منفی و مثبت طرح ها استفاده کرد و مانع بسیاری از خیانت ها در حق مردم شد و نیز بر عملکرد ادارات کل و مدیران نظارت داشته باشند.

دل آور با تاکید بر اینکه در بین نمایندگان شهرستان‌های استان گیلان باید تعهد و اخلاقیات در راس امور باشد گفت: نمایندگان استان باید از نظرات شخصی و منافع خود کوتاه آمده و در امور مهم استانی با یکدیگر متحد می شوند.

وی با بیان اینکه از نمایندگانی که مهمترین هدف آنها حفظ موقعیت و قدرت خود است نباید انتظار داشته باشیم که در حوزه نظارت بر عملکرد دولت درست عمل کنند بیان کرد: نمایندگان گیلان در زمانی هم که برای مردم کاری انجام میدهند فضا را به صورت یک فضای رقابتی، انتخاباتی و تبلیغاتی تبدیل می کنند.

از ایده های انقلابی خود تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهم آمد

کاندیدای رشت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس با بیان اینکه توانایی نظارت بر عملکرد دولت و سازمان های گیلان را دارم افزود: از ایده های انقلابی خود تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهم آمد و تمام نمایندگان شهرستان های استان گیلان باید تبدیل به یک امت واحد در جهت منافع مردم گیلان عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید با هردو جناح اصولگرا واصلاح طلب ارتباط داشت افزود: گفتمان انقلاب نباید تنها یک شعار با واژه های قلمبه سلمبه باشد.

 قرار نیست همه مردم مثل هم فکر کنند

کاندیدای رشت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس احترام بر سلیقه مردم را امری ضروری دانست و بیان کرد: مهم این است که مردم بر اساس اصول کلی دینی و انقلابی عمل کنند و در مابقی مسائل اجازه دهیم بر اساس سلیقه خود زندگی کنند.

وی تصریح کرد: تحکمی صحبت کردن به تجربه ثابت شده است که نتیجه معکوس می دهد، باید با مردم مثل خودشان و در ارتباط با نیازهایشان حرف زد، قرار نیست که همه مثل هم باشند و نباید سلیقه مردم را زیر سوال برد.

دل آور با بیان اینکه باید در جهت منافع مردم، نقلاب و نظام باشیم نه صرفاً همسو با یک جناح مشخص، افزود: متاسفانه ما ادبیات درست برای صحبت کردن با مردم را نداریم حرف از ارزش‌ها می‌زنیم در صورتی که باید از نیازهای مردم‌ و رفاه آنها صحبت کنیم زیرا انقلاب برای ارتقاء سطح فرهنگی و رفاه مردم و از بین رفتن تبعیض آمده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه