سردار علیزاده در جمع مردم املش؛

محرومیت املش حاصل بی‌توجهی به نخبگان این دیار است/ دستگاههای امنیتی و قضایی با خرید رای مقابله کنند

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در رودسر و املش با اشاره به کندی پیشرفت املش گفت: شاهد درجا زدن هستیم و از مهمترین دلایل آن عدم توجه به نخبگان و فرهیختگان املش است.

محرومیت املش حاصل بی‌توجهی به نخبگان این دیار است/ دستگاههای امنیتی و قضایی با خرید رای مقابله کنند

به گزارش ۸دی، سردار نظر علی علیزاده، کاندیدای حوزه انتخابیه رودسر و املش دقایقی پیش در اجتماع بزرگ مردم املش در مسجد شهدای این شهر اظهار کرد: از گروه‌های مختلف دانشگاهی، نخبگانی، سیاسی و اجتماعی که از ما حمایت کرده‌اند سپاس گذاریم.

وی با اشاره به کندی پیشرفت املش گفت: شاهد درجا زدن هستیم و از مهمترین دلایل آن عدم توجه به نخبگان و فرهیختگان املش است!

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در رودسر و املش با انتقاد از برخی بی‌اخلاقی‌ها افزود: برخی آقایان با شیوه هر کاری انجام بده تا رای بیاورند حرکت می‌کنند که البته در نزد مردم جایگاهی ندارند.

سردار علیزاده با اشاره به تخلفات گسترده انتخاباتی برخی کاندیداها گفت: شورای تامین، هیئت نظارت و دستگاههای قضایی با تخلف احتمالی خرید آرا در رودسر و املش مبارزه و مقابله کنند.

سردار علیزاده با اشاره به وعده‌های دروغین در انتخابات تصریح کرد: مردم آگاهند و دوم اسفند روز پیروزی مردم است.

وی با اشاره به فرار عباسی از مناظره گفت: چرا آقایان از مناظره فرار می‌کنند، آقایی که ادعا می‌کنی نفر چهارم مجلسی چه کمکی به توسعه رودسر و املش کردی؟

سردار علیزاده ادامه داد: آقای مدعی نفر چهارمی مجلس چرا برای اتمام پروژه‌‌های شهرستان و رودسر و املش و راه اندازی سایت نفتی خزر کاری نکردی؟

در این مراسم بیانیه حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان از حمایت از سردار علیزاده در حوزه انتخابیه رودسر و املش قرائت شد.

مردم نیز با شعار: املش بیداره هوادار سردار از سردار علیزاده استقبال کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
نمیدونم ایشون چی میگه ولی شهرهای مثل املش حیاط خلوت جابه جای نفرات بعضی از نمایندگان شرق گیلان هستن اسم نمیبرم یه پرس و جو کنید خودتون میفهمید متاسفم که مراجع قضایی هیچ کاری نمیکنن و دوباره همون افراد تایید صلاحیت گرفتن
در حاشیه