نماینده ولی فقیه در گیلان:

ریزش های انقلاب بدلیل عدم درک از آرمان های انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: علل ریزش ها این است که برخی ارمان بلند انقلاب که بستر ساز تمدن سازی اسلامی است را درک نکرده اند.

ریزش های انقلاب بدلیل عدم درک از آرمان های انقلاب است

به گزارش ۸دی،  آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان پیش از ظهر شنبه در اولین همایش روحانیون رزمنده و ایثارگر استان گیلان (عالمان مجاهد) در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت با بیان اینکه انقلاب برای تمدن سازی انسانی آمده است اظهار کرد:
انقلاب جهت انسان سازی و تحول سازی برای انسان ها است و نه فقط برای رشد و توسعه مادی.

آیت الله رسول فلاحتی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی را با هیچ مقیاسی نمیتوانیم تجزیه و تحلیل کنیم ادامه داد: ما مانند ماهی در آب هستیم که قدر آب را نمیدانیم و تفسیر مادی و تنها برشمردن رشدهای انقلاب اسلامی برای نظام خطر ساز است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه روحانیون از ابتدای انقلاب تار و پود انقلاب را لمس کردند اضافه کرد:
پایه های اسلام و انقلاب را در طول ۸سال جنگ تحمیلی پایه گذاری شده است که روحانیون در این پایه گذاری نقش پررنگ و موثری داشتند.

وی‌ با اشاره به رویش و ریزش ها در طول انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز نسل معاصر دستاورد و جایگاه طلایی انقلاب را در داخل و خارج از کشور باور کرده است و جهت حمایت و حفاظت از انقلاب آن را تجزیه و تحلیل منطقی میکنند.

حجت اسلام فلاحتی با تاکید بر اینکه انسان و بویژه روحانیون باید بر آن چیزی که میگوید و مینویسد توجه داشته باشد گفت: ما در پاره ای موارد ممکن است سخنی بگوییم یا مطلبی بنویسم که بسترساز نیات پلید دشمن شود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه علل ریزش ها این است که برخی ارمان بلند انقلاب که بستر ساز تمدن سازی اسلامی است را درک نکردند افزود: انقلاب اسلامی بعثتی عظیم پس از بعثت پیامبراکرم(ص) است که غیرمسلمانان هم به آن اذعان دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه