آتش سوزی چند باب منزل مسکونی در رشت/ این حوادث خسارت جانی نداشت

آتش سوزی چند باب منزل مسکونی در رشت بدون خسارت جانی مهار شد.

آتش سوزی چند باب منزل مسکونی در رشت/ این حوادث خسارت جانی نداشت

به گزارش ۸دی، شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه شب گذشته آتش سوزی در خانه ویلایی در رشت خیابان معلم رخ داد اظهار کرد: ۲۷ آتش‌نشان به همراه ۸ دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه واقع در خیابان معلم کوچه فلاحتی اعزام شدند.

وی در ادامه علت آتش سوزی را اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه پشت بام خواند و گفت: بار دیگر پشت بام های بهم چسبیده و بدون دیوار آتش بر عملیاتی سخت و نفس گیر را برای آتش نشانان رقم زد.

وی ضمن تاکید بر تلاش آتش‌نشانان برای مهار و پیشگیری از گسترش آتش سوزی ادامه داد: در این حادثه سقف یکباب خانه ویلایی و قسمتی از خانه همجوار در آتش سوخت.

آتش سوزی چند باب منزل مسکونی در ساغریسازان رشت

طبق اطلاع واصله از مرکز کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی این حادثه در ساعت ۲۳:۲۶ شب ۲۵ بهمن ۹۸ به آتش‌نشانان اطلاع داده شد.

بالغ بر ۳۸ آتش‌نشان به همراه ۱۵ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان به محل حادثه واقع در ساغریسازان روبروی مسجد گلدسته اعزام شدند.

همچنین در آتش سوزی کافه ای واقع در گلسار رشت ۲۳ آتش‌نشان به همراه ۷ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان در ساعت۲۰:۰۳ شب گذشته ۲۴ بهمن ۹۸ به محل حادثه اعزام شدند.

به محض رسیدن شعله و دود از پشت بام کافه مشاهده می شد که آتش نشانان با توجه به نزدیکی خانه های همجوار بخصوص دارای دیوارهای عایق شده سریعا از گسترش آتش و مهار آن اقدام کردند.

 علت و میزان خسارت در دست بررسی اعلام شد و خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیب جانی نرسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه