مسدود بودن راه ارتباطی ۲۵ روستای صومعه سرا

فرماندار صومعه سرا گفت: راه ۲۵ روستا مسدود و برق ۳۰ روستا در شهرستان صومعه سرا بدلیل بارش شدید برف قطع است.

مسدود بودن راه ارتباطی ۲۵ روستای صومعه سرا

به گزارش ۸دی، سید جلال سید محمدی  با بیان اینکه هم اکنون راه ۲۵ روستا مسدود و برق ۳۰ روستا در شهرستان صومعه سرا قطع است اظهار کرد: طی دو روز گذشته راه بیش از ۳۵ روستا، برق و آب بیش از ۵۰ روستا در این شهرستان وصل و بازگشایی شد.

وی افزود: تا پایان امروز برق این روستاها وصل می شود و با توجه به بسیج همه امکانات و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در کنار دستگاه های دولتی تا ظهر فردا راه ۲۵ روستا نیز بازگشایی خواهد شد.

سید محمدی ضمن عذرخواهی از مردم شهرستان صومعه سرا در راستای خدمات رسانی ناشی از بارش شدید برف در این شهرستان گفت: با توجه به حجم بالای بارش برف و گستردگی و تعدد روستاها در شهرستان به رغم همه تلاش ها و زحمات دستگاه های خدمات رسان و همچنین بسیج طی ساعات آینده این موانع رفع و زندگی در این مناطق روال عادی خود را از سر خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه طی چهار روز گذشته بیش از ۱۷۰ دستگاه تراکتور کشاورزی در کنار دستگاه های راهداری بصورت شبانه روزی به مردم این شهرستان خدمت ارائه کرده اند، افزود: تا آخرین لحظه رفع موانع و مشکلات در کنار مردم هستیم و این روند خدمات رسانی با افزایش ماشین آلات و نیروی انسانی در راستای کاهش مخاطرات بحق مردم ادامه خواهد داشت.

سید محمدی با بیان اینکه بارش شدید برف خسارات زیادی به زیرساخت های صنعتی، تولیدی، کشاورزی، مرغداری ها، راه و شبکه های آب و برق شهرستان صومعه سرا وارد کرده یادآورشد: میزان خسارت وارده شده در اسرع وقت بعد از کارشناسی از سوی کارشناسان به مراجع مربوط اعلام خواهد شد.

وی از برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران در شهرستان صومعه سرا خبر داد و خاطرنشان کرد: وزیر راه و شهرسازی امروز از مناطق مختلف شهرستان صومعه سرا بازدید کردند.

سید محمدی در پایان از مردم شهرستان صومعه سرا خواست تا اخبار درست و موثق را از رسانه های معتبر دنبال و به حواشی ایجاد شده از سوی برخی افراد در فضای مجازی توجه نکنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه