در گفتگو با 8دی مطرح شد:

مشاهدات یک خبرنگار از وضعیت راه های ارتباطی گیلان/ مسئولین منتظر آب شدن برف ها برای بازگشایی آزادراه رشت ـ قزوین هستند!

یک فعال رسانه ای با بیان اینکه از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز از شهر منجیل به سمت رشت حرکت کرده ام، گفت: متأسفانه هنوز نتوانسته ام مسیر امامزاده هاشم(ع) را رد کنم.

مشاهدات یک خبرنگار از وضعیت راه های ارتباطی گیلان/ مسئولین منتظر آب شدن برف ها برای بازگشایی آزادراه رشت ـ قزوین هستند!

علی اصغر لطیفی فعال رسانه‌ای استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار هشت دی با بیان اینکه از ساعت ۷:۳۰ صبح از شهر منجیل به سمت رشت برای مراجعه به رشت حرکت کرده است، گفت: متأسفانه هنوز نتوانسته ام مسیر امامزاده هاشم(ع) را رد کنم.

وی افزود: در اینجا هیچ خبری از نیروهای امداد رسان و همچنین راهداری نیست.

لطیفی گفت: بسیاری از افراد در راه مانده از استان‌های دیگر به گیلان آمده‌اند اما با وضعیت بحرانی فعلی مواجه شده‌اند.

این فعال رسانه‌ای با بیان اینکه در وضعیت موجود باید مسئولان جاده رشت- قزوین را بسته اعلام می‌کردند ادامه داد: متأسفانه مسئولین علاوه بر اینکه کم کاری و مسامحه کاری در اقدامات خود داشته‌اند در نبستن مسیر قزوین به رشت هم کوتاهی کرده و این موضوع بر وضعیت بحرانی مسافران افزوده است.

لطیفی ادامه داد: با این که از ۷:۳۰ صبح تاکنون در همین مسیر بوده‌ام اما هیچ ارگانی تاکنون برای کمک به مسافران در راه مانده مراجعه نکرده و نانی و یا آبی در اختیار مسافران قرار نداده است.

این خبرنگار افزود: بسیاری از خودروها هم اکنون سوخت خود را نیز تمام کرده‌اند و اگر مسیر باز نشود مجبورند خودروهای خود را در اتوبان رها کنند.

وی گفت: به نظر می رسد مسئولان منتظر آب شدن برف ها توسط نور خورشید هستند چون هیچ اقدام عملی از سوی مسئولان برای بازگشایی مسیر دیده نشده است و تنها یک مصاحبه از استاندار گیلان در شبکه خبر پخش شده است که در آن جا ادعا شده مسیر رشت و قزوین باز است!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه