آیت الله فلاحتی در راهپیمایی برفی مردم رشت:

انقلاب اسلامی بر سه ضلع رهبری عالم، اسلام و مردم استوار است

آیت الله فلاحتی در راهپیمایی ۲۲بهمن مردم رشت که با وجود بارش شدید برف برگزار شد، گفت: جمهوری اسلامی با دست توانمند مردم و هوشمندی رهبرمعظم اتقلاب شاخ قدرت های پوشال آمریکا و استکبار را شکست است.

انقلاب اسلامی بر سه ضلع رهبری عالم، اسلام و مردم استوار است

به گزارش خبرنگار هشت دی، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان صبح امروز در راهپیمایی مردم رشت بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب که با وجود بارش برف انجام شد، اظهار کرد: با گذشت ۴۱سال از طول انقلاب اسلامی شکوهمند نسل هایی را شاهد هستیم که دوران اول انقلاب، امام راحل و جنگ تحمیلی را ندیدند اما عاشقانه این درخت تنومند انقلاب را ندیدند ولی از آن حفاظت و پاسدارای میکنند.

آیت الله رسول با بیان اینکه ۲۲بهمن روز مبارکی است و ضمن تبربک وتسلیت اربعین شهادت سردار دل ها ادامه داد: جوانان انقلاب اسلامی جایگاه اصلی خود را در دنیا دریافتند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷شکل گرفت و ملت ایران دست رد به طاغوت زمان زدند و طومار چندین هزاره ساله شاهنشاهی را از ایران محو کردند.

حجت السلام فلاحتی عدم رهبری عالم و آگاه را از جمله عوامل سقوط انقلاب فرانسه و سایر انقلاب های کوچک و بزرگ‌جهان عنوان کرد و افزود: این انقلاب ها با نادیده گرفتن مردم به زباله دان تاریخ رفتند و چیزی جز ننگ و سیه روزی از آنان به یادگار نمانده است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه سه ضلع نورانی رهبری عالم، اسلام و مردم استوار است افزود: بر اساس این سه ضلع است که با وجود تحریم های ظالمانه، مشکلات داخلی و وجود افراد زالوصفت در داخل کشور که به دنبال گفتمان غربی جهت انحراف مردم از مسیر انقلاب هستند شاهد رویش های جدید و افتخار امیز در داخل و در سطح بین المللی و منطقه هستیم.

وی ادامه داد: مردم ما مسلمان و معتقد بر آرمان های الهی هستند و بر این اساس با وجود تقدیم شهدای بسیار خم‌ به ابرو نیاوردند و با امام راحل و در مسیر اسلام و قرآن پیمان بستند.

امام جمعه رشت از مردم ایران به عنوان ملتی آگاه، باهوش با ذکاوت و بصریت یاد کرد و افزود: در چنین جامعه ای مردم اجازه مدیریت به افرادی که بدنبال باند بازی و رفاه هستند نمیدهند و حضور سبز مردم در چنین روز برفی به نشان دهنده نه به قدرت های جهانی هستند.

حجت السلام فلاحتی با تاکید بر اینکه این ۳ضلع نورانی باعث میشود خداوند نگاه رحمت آمیزی به ملت و انقلاب داشته باشد، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی با دست توانمند مردم و هوشمندی رهبرمعظم اتقلاب شاخ قدرت های پوشال آمریکا و استکبار را شکست است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه