سیاوش آقاجانی در گفتگو با 8دی:

حضور مردم یکی از مؤلفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی است

سخنگوی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی گیلان، گفت: هر جایی که مؤلفه های قدرت نظام مثل حضور پر شور مردم در راهپیمایی ها و انتخابات ها پیش می آید دشمن به دنبال تضعیف و به حاشیه راندن و مصادره آن است.

حضور مردم یکی از مؤلفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی است

سیاوش آقاجانی در گفت و گو باخبرنگار ۸دی با بیان اینکه حضور در یوم الله ۲۲بهمن ایستادگی مردم بر آرمان های انقلاب را نشان می دهد که یکی از مؤلفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی است، گفت: دشمن با تلاش و سرمایه گذاری زیاد به دنبال نا امید کردن ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی است ولی این حضور حداکثری مردم باطل السحر دشمن است و باعث می شود که ثمرات تلاش دشمن به نتیجه نرسد زیرا اگر برخلاف این باشد دشمن به این نتیجه می رسد که مردم خسته شده اند و راه فشار تحریم و تحقیر را با تلاش بیشتر ادامه می دهد.

وی با اشاره به تبعات سیاسی، دینی و اجتماعی راهپیمایی ۲۲بهمن، افزود: ابعاد مختلف این حضور را مراجع و نخبگان سیاسی و اجتماعی توضیح دادند که به عنوان یک سرمایه اجتماعی است و ما را در مواضع سیاسی کشور تقویت می کند و باعث می شود مسؤلان محکم تر موضع خود را در راستای ایستادگی برابر استکبار جهانی حفظ کنند.

سخنگوی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه خیلی از مراجع حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن را واجب دانسته اند، تصریح کرد: ایستادگی برابر استکبار جهانی به حفظ و دوام و اعتلای نظام اسلامی کمک می کند.

آقاجانی با تأکید بر اینکه دکترین برخی جناح های سیاسی در کشور براساس غرب گرایی و نزدیکی به آمریکا و غرب طراحی شده است، اضافه کرد: اگر جریانی در کشور در مقابل قدرت نظامی می ایستد یا برخی از این جریان ها تلاش می کنند قدرت های ما را در حوزه هایی مثل هسته ای و موشکی به معامله بکشانند یکی از اهداف شان حذف این مؤلفه های قدرت است؛ چون این مؤلفه ها در نظر این جریان ها مانعی در تسلیم کردن ملت ایران در برابر غرب خواسته های غربی ها است.

وی با اشاره به اینکه هر جایی که این مؤلفه های قدرت مثل حضور پر شور مردم در راهپیمایی ها و انتخابات ها پیش می آید دشمن به دنبال تضعیف و به حاشیه راندن و مصادره آن است، خاطرنشان کرد: این موارد را مردم ما بارها تجربه کردند و برای شان عادی شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه