عمران علیزاده در گفتگو با 8دی:

حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲بهمن نمایانگر وفاداری به آرمان های جمهوری اسلامی است

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی رشت، گفت: حضور حداکثری ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن نشان می دهد، مردم نظام جمهوری اسلامی را بعد از چهل و یک سال از آن خود می دانند و به آرمان های آن وفادارند.

حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲بهمن نمایانگر وفاداری به آرمان های جمهوری اسلامی است

عمران علیزاده در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، با تأکید بر حضور حداکثری در ۲۲ بهمن با بیان اینکه ملت بزرگ ایران بزرگترین سرمایه نظام سیاسی ایران هستند، اظهار کرد: با حضور ملت ایران در صحنه تاکنون مشکلاتی که دشمنان و ایادی آنها برای کشور ما بوجود آورده اند خنثی شده است.

وی افزود: ملت ایران نشان دادند با اتحادشان بزرگترین مشکلات کشور را حل می کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی رشت تأکید کرد: با توجه به قرارگرفتن ایران در شرایط خاص امروز حضور حداکثری ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن نشان می دهد، مردم نظام جمهوری اسلامی را بعد از چهل و یک سال از آن خود می دانند و به آرمان های آن وفادارند.

علیزاده با اشاره به اینکه اعتماد عمومی با مسائل مختلف ممکن است صدمه پیدا کند، تصریح کر: دیکی از آنها ناکارامدی برخی مسئولان است.

استاد جغرافیای سیاسی تصریح کرد: مسئولانی که در جایگاه خود توانمندی شان رابرای اداره کشور به خرج نمی دهند از مجموعه سرمایه ملی و اعتماد عمومی مردم هزینه می کنند.

علیزاده با بیان اینکه برخی سیاسیون عقیده دارند اگر روزی ما نخواهیم بر مسند قدرت بمانیم اینکه مردم پای نظام بایستند یا نه خیلی اهمیتی ندارد، گفت: مردم مثل همیشه آنها را پشت سر می گذارند و به پای ایران فردا و آرمان های ملی ایستاده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه