سردار علیزاده در جمع مردم چابکسر:

مجلس دهم نمره قبولی نگرفت/ نمایندگان فریاد معیشتی مردم را نشنیدند

سردار علیزاده با انتقاد از عملکرد منفعل مجلس دهم، گفت: متأسفیم که نمایندگان فریاد معیشتی مردم را نشنیدند.

مجلس دهم نمره قبولی نگرفت/ نمایندگان فریاد معیشتی مردم را نشنیدند

به گزارش ۸دی، سردار نظرعلی علیزاده در اجتماع مردم چابکسر با تبریک یوم‌الله دهه فجر اظهار کرد: مبارزه با فساد از مهترین آرمانهای انقلاب اسلامی است که در دهه پنجم انقلاب به مطالبه جدی مردم تبدیل شده است.

وی با انتقاد از اجرای ناموفق طرح‌های اشتغالزایی در رودسر و املش گفت: عده‌ای فقط شعار دادند و کاری برای مردم نکردند، فرصت خدمت را مغتنم نشمردند و هزینه‌اش شد وضعیت فعلی معیشتی مردم!

عضو ارشد جبهه انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه نخبگان رودسری و املشی با سیاست‌های غلط دولت و مجلس منزوی شده‌اند، تصریح کرد: مجلس انقلابی زمینه‌ساز دولت اسلامی است.

سردار علیزاده با بیان مجریان انتخابات و ناظران با تخلفات انتخاباتی برخورد کنند، اظهار کرد: خرید رای توهین به شعور مردم است و مردم نیز با کاندیداهایی که پول‌های نجس را وارد انتخابات کنند مبارزه می‌کنند.

وی با ابراز اینکه دانشگاهیان و نخبگان به ما مراجعه و از بی‌عدالتی و عدم حمایت از جوانان متخصص گله می‌کنند، افزود: امروز پایان سیاست‌زدگی است و مردم از سیاسی‌بازی‌ها خسته شده‌اند و دوم اسفند پاسخ باندهای ثروت و قدرت را خواهند داد.

استاد دانشگاه‌های گیلان با اشاره به مشکلات کشاورزان، صیادان و باغداران تصریح کرد: ده‌ها جلسه با جوانان مومن و انقلابی و دانشگاهی چابکسر داشتیم و این جلسات ادامه خواهد داشت و دست یاری به سمت نخبگان مظلوم دراز کردیم و گفتیم آینده ازآن شماست و امروز جوانان در چابکسر، املش، رودسر، رانکوه، رحیم‌آباد، کلاچای و واجارگاه و دهستانها برای تغییر وضعیت فعلی هم‌قسم شده‌اند.

وی چابکسر را پیشانی گیلان دانست و گفت: سازمان‌های مردم‌محور پیشرفت و تعالی مناطق مختلف شهرستان‌های رودسر و املش و چابکسر قهرمان تشکیل می‌شود.

پیش از سخنان سردار علیزاده جمعی از جوانان، پیشکسوتان جهاد و شهادت، معتمدین و متنفذین چابکسری سخنرانی کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه