مربی تیم ملی هاکی سالنی ایران در گفتگو با «هشت‌دی»:

هدف بعدی رسیدن به فینال جام جهانی هاکی است + فیلم

مربی تیم ملی هاکی سالنی ایران پاسبان، گفت: بعد از قهرمانی در مسابقات آسیایی، جام جهانی ۲۰۲۵ کرواسی را پیش‌رو داریم که هدف کادر فنی و ملی‌پوشان ما رسیدن به فینال این رقابت‌ها است.

هدف بعدی رسیدن به فینال جام جهانی هاکی است + فیلم

محسن پاسپان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با عرض تسلیت شهادت رئیس‌جمهور فقید ایران در رابطه با قهرمانی در مسابقات هاکی داخل سالن آسیا که در کشور قزاقستان برگزار شد، اظهار کرد: سطح رقابت‌ها خیلی بالا بود و همه کشورها مدعی بودند.

وی افزود: ایران دارای رنکینگ دوم جهان است و این باعث ایجاد انگیزه مضاعف بین رقبا شده بود اما ملی‌پوشان ما از نظر فنی و بدنی شرایط خیلی خوبی داشتند و با پشت سر گذاشتن پنج اردوی آماده‌سازی به سطح عالی از نظر کیفی رسیدند تا بتوانند در رقابت‌های تنگاتنگ و سختی که دارند سربلند شوند.

مربی تیم ملی هاکی سالنی ایران ادامه داد: برنامه بعدی تیم ملی هاکی داخل سالن ایران بعد از چند روز استراحت، تشکیل اردوهای آماده‌سازی زیر نظر کادر فنی است که برای بازی‌های آسیایی داخل سالن تایلند آماده می‌شود.

پاسبان در رابطه با دیگر برنامه‌های تیم ملی هاکی سالنی ایران، گفت: بعد از این مسابقات، رویداد جام جهانی ۲۰۲۵ کرواسی را پیش رو داریم که با قهرمانی در بازی‌های آسیایی توانستیم کسب سهمیه کنیم.

وی بیان کرد: لازم به ذکر است تیم ملی هاکی داخل سالن ایران توانسته دو دوره مقام سوم جام جهانی را کسب کند و ان شاءالله هدف کادر فنی و ملی‌پوشان ما رسیدن به فینال جام جهانی خواهد بود.

مربی تیم ملی هاکی سالنی ایران با بیان اینکه استان گیلان دارای استعدادهای ورزشی بسیاری است که رشته هاکی هم از این موضوع مستثنی نیست، تصریح کرد: در بخش بانوان نمایندگان متعددی در تیم ملی داریم اما در بخش آقایان فاصله کوچکی به وجود آمده که قطعاً با برنامه‌ریزی و تدابیر فدراسیون و هیئت استان این خلاء با برنامه‌ریزی و پشتکار برطرف می‌شود و ان‌شاءالله در آینده نمایندگان مستعدی در تیم ملی خواهیم داشت.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه