واکنش نماینده آستارا به هتک حرمت روحانیت و آتش زدن سکوهای ورزشگاه!/ داداشی: مقامات امنیتی و قضایی طبق قانون برخورد کنند

نماینده مردم آستارا در مجلس نسبت به تحرکات هتاکانه به روحانیت و آتش زدن سکوهای ورزشگاه وحدت آستارا واکنش نشان داد و گفت: برخی ها به دنبال ایجاد تنش در بین مردم، به اقدامات غیر اخلاقی روی آورده و تبلیغات خود را در توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی پیش می‌برند.

واکنش نماینده آستارا به هتک حرمت روحانیت و آتش زدن سکوهای ورزشگاه!/ داداشی: مقامات امنیتی و قضایی طبق قانون برخورد کنند

به گزارش ۸دی، ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس با صدور بیانیه ای نسبت به تحرکات هتاکانه به روحانیت و آتش زدن سکوهای ورزشگاه وحدت آستارا واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است:
ضمن عرض ادب و احترام به مردم شریف شهرستان آستارا، رفتار و حرکت مذبوحانه برخی ها به دنبال ایجاد تنش در بین مردم، به اقدامات غیر اخلاقی روی آورده و تبلیغات خود را در توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی پیش می‌برند و با توهین به ساحت روحانیت معظم سعی در  جریحه دار کردن احساسات مردم شریف شهرستان آستارا و خانواده معظم شهداء و انقلابی دارند، اینجانب این نوع رفتارها را محکوم کرده و از دستگاه‌های نظارتی در خواست رسیدگی به این نوع بی اخلاقی‌ها را دارم و همچنین افرادی که بیت المال و اموال عمومی را به جهت رسیدن به منافع شخصی خود تخریب  می کنند و صندلی های ورزشگاه  را در آستانه افتتاح چمن مصنوعی آتش زده و اموال مردم را ازبین بردند و به تبع آن نظم شهری را برهم زدند و موجب ناراحتی مردم شریف، مخصوصا ورزشکاران عزیز شده‌اند. قطعاً دشمنان مردم  بوده و مردم نیز پاسخ مناسب آنان را خواهند داد.

این فرد یا افراد، موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شده اند،  زیرا آستارا یکی از  امن ترین  شهر های کشور  عزیزمان ایران اسلامی است،این امنیت و آسایش در جامعه به برکت وجود شهداء گرانقدر می باشد، از تمامی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی می خواهم که با این اقدام شوم، مطابق قانون برخورد نمایند”.

همچنین از سوی علماوروحانیون و طلاب آستارایی مقیم حوزه علمیه قم نیز اعلام شده است که از رفتار هتاکانه کاندیدای ردصلاحیت شده به ساحت روحانیت به مراجع قضایی شکایت می کنند.

** آتش سوزی سکوهای تماشاگران مجموعه ورزشی وحدت آستارا

سرگرد داود شایان معاونت اجتماعی فرمانده انتطامی آستارا گفت: طبق اعلام مردمی نیروی انتظامی و امدادگران آتش نشانی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس در دست بررسی است و متعاقبا اعلام خواهد شد.

وحید خاصی پور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا نیز در این رابطه گفت: این حادثه می تواند عمدی باشد و به شدت در شوک و ناراحتی از این اتفاق هستیم و در برآورد های اولیه یکصد صندلی و علاوه بر آن قسمت هایی از پیست سلامت که در چند روز آینده افتتاح خواهد شد مورد آسیب قرار گرفته و تا این لحظه خسارت ۴۰ میلیون ریالی به این مجموعه وارد شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه