مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان:

طرح کارمند یاری برای اولین بار در گیلان اجرا می‌‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: جمعیت هلال احمر با همکاری اداره کل بهزیستی استان گیلان طرح کارمند یاری (کیان) را برای اولین بار در استان گیلان و با استقرار یک روانشناس در جمعیت هلال احمر استان گیلان به اجراء در می آورد.

طرح کارمند یاری برای اولین بار در گیلان اجرا می‌‌شود

به گزارش ۸دی، مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اجرای طرح کارمند یاری (کیان) در جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن معرفی برنامه کارمند یاری بیان کرد: در بسیاری از محیط های کار دنیا برنامه هایی وجود دارند که به کارمندان و اعضای خانواده شان در خصوص پیشگیری و درمان آسیب های عمده جسمی، روانی، مشکلات خانواده و سایر مسائل دیگری که بر نحوه انجام عملکرد کارکنان اثر منفی دارد، مانند استرس شغلی، افسردگی، مهارت های ارتباطی کمک می کنند.

ولی پور هدف اجرای این برنامه را تقویت سلامت روانی در کارکنان دانست و گفت: باتوجه به حضور کارکنان ،امدادگران و نجاتگران در حوادث و سوانح که با آسیب دیدگان جسمی و روحی در ارتباطند ،این برنامه ها به جنبه های سلامت روانی و اجتماعی آنها توجه کرده و متمرکز خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اجرای طرح کارمندیاری در گیلان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با همکاری اداره کل بهزیستی استان گیلان طرح کارمند یاری (کیان) را برای اولین بار در استان گیلان و با استقرار یک روانشناس در جمعیت هلال احمر استان گیلان به صورت مایلوت به اجراء در می آورد.

مهدی ولی پور با اشاره به مخاطبان طرح مذکور اذعان داشت: مخاطبان این برنامه در وهله نخست تمامی کارکنان سازمان ها هستند، چرا که تاکید این برنامه بر پیشگیری اولیه است ولی در درجه دوم، مخاطبان عمده این برنامه، کارکنان متعددی هستند که می توانند درگیر مسائلی مانند اعتیاد، استرس یا افسردگی باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطرنشان کرد: برنامه های کارمند یاری علاوه بر کارکنان در تلاش است به خانواده ها و فرزندانشان کمک کند تا از افسردگی و بروز مشکلات اجتماعی همچون اعتیاد پیشگیری نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه