فرماندار رشت:پیش بینی های لازم برای انتخابات صورت گرفته است

فرماندار رشت گفت: تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان پیش بینی شده است.

فرماندار رشت:پیش بینی های لازم برای انتخابات صورت گرفته است

به گزارش ۸دی،میرشمس مومنی زاده غروب روز شنبه در دیدار  اعضای شورای اداری و مدیران شهرستان رشت با آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت افزود: تاکنون اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس برنامه ارائه شده وزارت کشور، در شهرستان رشت انجام گرفته و مشکل خاصی در این باره وجود ندارد.

وی اظهار داشت: با حضور و مشارکت حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه امسال، بار دیگر شاهد برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواهیم بود.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه سخنانش با تبریک ایام  دهه فجر بیان داشت: در ایام  دهه فجر، اسلام تولد دوباره پیدا کرد و نسیم خوش فرهنگ ، ارزش ها و آموزه های اسلامی در این سرزمین پر افتخار دمید.

وی با تشریح برنامه های دهه مبارک فجر و اجرای پروژه های مختلف در این ایام خاطرنشان کرد: در گرامیداشت دهه مبارک فجر افزون بر ۲ هزار برنامه فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی در شهرستان رشت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در ایام  دهه مبارک فجر امسال ۲۵۲ پروژه با یک هزار و ۳۰۳ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان رشت افتتاح و عملیات اجرایی تعدادی از پروژه ها آغاز می شود، افزود: ۲۰۴ پروژه مربوط به پروژه های دستگاه های اجرایی از اعتبارات دولتی “مبلغ ۲۵۷ میلیارد تومان” افتتاح می شود.

فرماندار شهرستان رشت اضافه کرد: ۳۶ پروژه مربوط به طرح های اقتصادی است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی با صرف یک هزار و ۴۶ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری می رسد.

وی با بیان این که عملیات اجرایی ۱۲ پروژه با اعتبار ۶۱۰ میلیارد تومان به مناسبت  دهه فجر آغاز می شود، تصریح کرد: با افتتاح پروژه های دهه فجر امسال در شهرستان رشت ۷۷۰ فرصت شغلی دائم و یک هزار و ۵۱۳ فرصت شغلی موقت ایجاد شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه